Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wat kan ik verwachten (paardentrailer)

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

@ Tonnie,

Heb ook niks gezegd over hoe hard je van mij mag, 120 is idd geen probleem. Zelf hou ik het op zo'n 90 per uur. lekker relaxed en op maximum koppel.

Maar als je 1,5 uur rijdt voor een wedstrijd, dan kom je niet regionaal uit (voor dressuur of srpingen ofzo) schat ik, wat voor dicipline(s) kom je in uit?
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Bericht door Bikevouwer »

Dirk/970 schreef:@ Tonnie,

Heb ook niks gezegd over hoe hard je van mij mag, 120 is idd geen probleem. Zelf hou ik het op zo'n 90 per uur. lekker relaxed en op maximum koppel.

Maar als je 1,5 uur rijdt voor een wedstrijd, dan kom je niet regionaal uit (voor dressuur of srpingen ofzo) schat ik, wat voor dicipline(s) kom je in uit?
Sorry voor het late antwoord,
wij komen uit in de western sport, en dan vnl de trail
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Hoi Bikevouwer,

Dat is idd landelijk ingesteld!
Wij waren actief in SGW ("military") en endurance, nu alleen nog recreatief wegens gebrek aan tijd om adequaat te kunnen trainen voor deze duursporten :huilen . En 1x per jaar een endurancewedsrtijd organiseren natuurlijk :happy
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

onze T4 88pk doet een 1,5paards trailer ook redelijk makkelijk. Het is geen snelheid duivel met op gang komen, maar vanaf de 3e versnelling doet hij het redelijk makkelijk. Op de snelweg zet ik hem meestel op 90 op de CC. Ga echt geen 130 rijden met een paard erin. Ga morgen de nieuwe 2 paards trailer ophalen en eens kijken hoe dat rijd.

Wij rijden dressuur en western en het verste wat wij zo'n beetje rijden is 45 minuten tot een uur. Verder gaan we echt niet, moet wel leuk blijven
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

waarom die paarden achter de auto in een trailer?
Ik zou ze ervoor zetten, dan hebben ze meteen nog wat training, en jij rijdt zuiniger en ontspannen :gekte :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

rijdt zuiniger en ontspannen
Maar geen 120 km/u :bifun :bifun
Als je een heel erg snelle volbloed hebt (de aller allerbeste van de renbaan) dan ga je misschien 80 halen :alarm
Maar dan ook weer niet met een T4 erachter :ie
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Plaats reactie