Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ombouw naar electrische ramen

vragen over de T4
Plaats reactie
willy
Berichten: 79
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:33

ombouw naar electrische ramen

Bericht door willy »

Wie kan er iets vertellen over de mogelijkheden om in een t4 acv van 1999 met handbediende ramen, electrische raambediening in te bouwen. Ik zie aanbiedingen op ebay niet origineel voor rond de 60 euro en originele voor 250. Wat is er mogelijk op dat gebied?
mvg
willy
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: ombouw naar electrische ramen

Bericht door matje86 »

ik heb een setje via pascal dan ben je rond de 200 euro kwijt (excl ophalen)voor orgineel (nieuw kost het bij de dealert 600)
ff wat :werkaanT4 en heerlijk die ramen open en sluiten met een druk op de knop :yes
over de 60 euro uitvoering kan ik je niks vertellen , daar ben ik nooit aan begonnen :T44EVER
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
doka Rick
Berichten: 437
Lid geworden op: 20 jan 2007, 20:14
Locatie: Lochem

Re: ombouw naar electrische ramen

Bericht door doka Rick »

hallo,

ik ben ooit begonnen met zo'n €60,- setje en deze werkte wel maar hierbij moet je het knopje vasthouden om helemaal op of dicht te zetten en het maakt meer lawaai.

het originele setje is makkelijk achteraf te plaatsen en werkt gewoon 100x beter. Toevallig heb ik ook zo'n setje bij Pascal 141 gekocht en deze zit er nu al weer 6 jaar in en werkt nog steeds perfect.

er zit echt wel verschil in origineel en aftermarket spullen.

groeten Rick
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10830
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: ombouw naar electrische ramen

Bericht door Pascal-141 »

Ik heb binnenkort terug een compleet setje elektr ramen te koop (origineel vw) :knipoog
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: ombouw naar electrische ramen

Bericht door Jurgen VH »

Ook ik heb een setje van bij Pascal erin gestoken en al ben ik elektriciteitswizzard met de nodige vragen hier op het forum en vooral de hulp van Oscar was het een fluitje van een cent. Al had ik er zelf niet zoveel vertrouwen in dat het me ging lukken met al die draden :nuts maar een origineel setje is gewoon plug and play :yes

Bij mij was het wel een volledige CV en elektrische ramen kit hier is mijn topic viewtopic.php?f=2&t=38252" onclick="window.open(this.href);return false; :knipoog
willy
Berichten: 79
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:33

Re: ombouw naar electrische ramen

Bericht door willy »

Bedankt voor jullie reakties. Ik begrijp dus dat de aansluitingen er al zitten en dat een originele set
direkt daar op aan te sluiten is.....................
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: ombouw naar electrische ramen

Bericht door Jurgen VH »

willy schreef:Bedankt voor jullie reakties. Ik begrijp dus dat de aansluitingen er al zitten en dat een originele set
direkt daar op aan te sluiten is.....................
Dat heb je goed begrepen Willy :zwaai
Plaats reactie