Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Rechter spiegel

vragen over de T4
Plaats reactie
T4Bonten
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 aug 2007, 23:18
Locatie: Appingedam

Rechter spiegel

Bericht door T4Bonten »

Ik heb net een Volkswagen Transporter T4, bj 2000 en nu trilt de rechter spiegel heel erg, wat kan ik hier aan doen?
(electrische spiegel en verwarmd)

Zijn er ook spiegels verkrijgbaar die gelijk zijn aan de linker(bestuurderkant), zodat er weer symetrie ontstaat.
T4, Appingedam
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

het trillen heb ik zo snel geen andwoord op?. maar komt dit door de wint of heeft het motortje van de spieg een beschadiging opgelopen (vocht etc)

je 2de vraag zou wel kunnen. dan moet je een rechter elc+verwarmde spiegel uit engeland halen/bestellen.

hou er dan wel rekening mee dat je beeld in je spiegels KOMPLEET! veranderd. voor al met achteruit rijden ga je dit merken

mvg frank
T4Bonten
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 aug 2007, 23:18
Locatie: Appingedam

Waar te bestellen?

Bericht door T4Bonten »

francisco schreef:het trillen heb ik zo snel geen andwoord op?. maar komt dit door de wint of heeft het motortje van de spieg een beschadiging opgelopen (vocht etc)

je 2de vraag zou wel kunnen. dan moet je een rechter elc+verwarmde spiegel uit engeland halen/bestellen.

hou er dan wel rekening mee dat je beeld in je spiegels KOMPLEET! veranderd. voor al met achteruit rijden ga je dit merken

mvg frank
Bedankt.
Heeft u enig idee waar ik deze rechter spiegel (verwarmd, electrisch) kan bestellen?
T4, Appingedam
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik ben er volledig van overtuigd dat een nederlandse dealer deze ook moet kunnen bestellen, zal even duren voor hij binnen is omdat de importeur deze waarschijnlijk niet voorradig heeft.

Verder kunt je de engelse veilingsites afzoeken naar een gebruikt exemplaar of contact opnemen met een engelse dealer en proberen of die genegen zijn een spiegel naar nederland te sturen (denk dat ze dan wel betaling vooraf wensen)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie