Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

SCM certificaat

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VWT4
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 mar 2012, 19:56

SCM certificaat

Bericht door VWT4 »

Graag wil ik iedereen nog even wijzen op het SCM certificaat, deze was bij ons op orde maar dat deze ook elke keer weer verlengd moest worden wist ik niet.
Zoek dus even uit of je het certificaat hebt en of deze nog geldig is, de verzekering kan er blijkbaar over vallen.
http://www.kiwa.nl/scm/voertuigbeveilig ... gtype=1043" onclick="window.open(this.href);return false;

Onze Camper viewtopic.php?f=2&t=43200" onclick="window.open(this.href);return false; volgens de Zweedse politie niet met het Nederlandse kenteken over de brug gekomen, dit is natuurlijk van geen enkele waarde, een paar afwijkende platen zijn zo geplaatst.
Misschien een tip om ver uitstekende bolkop schroeven oid te gebruiken zoals bij pinautomaten zodat ervoor plakken lastig wordt gemaakt.

Mocht iemand nog een keer een prachtig westfalia keukenblok met gasveren tegenkomen in een omgebouwde T4, viewtopic.php?f=2&t=26497#p263943" onclick="window.open(this.href);return false; dan is die van ons opgeofferd voor onderdelen. Vandaag kreeg ik de suggestie te horen dat het inbouwen van originele Westfalia componenten in T4 bussen ook wel erg veel voorkomt en er dus zo een handel in onderdelen ontstaat.
Dan kan het dus voorkomen dat een clone verkocht wordt als fabriekscamper en dan ook nog met gestolen onderdelen :bonk
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: SCM certificaat

Bericht door Oviivo »

VWT4 schreef:Onze Camper viewtopic.php?f=2&t=43200" onclick="window.open(this.href);return false; volgens de Zweedse politie niet met het Nederlandse kenteken over de brug gekomen, dit is natuurlijk van geen enkele waarde, een paar afwijkende platen zijn zo geplaatst.
Er varen geen boten, of staan daar ook camera's? Big brother werkt dus in dit geval (ook?) niet in je voordeel, helaas :politie
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Plaats reactie