Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stikker

vragen over de T4
Plaats reactie
Berend
Berichten: 87
Lid geworden op: 06 apr 2007, 20:53

Stikker

Bericht door Berend »

deze vraag hoort hier eigenlijk niet thuis maar meschien kan er toch iemand op andwoorden

Op mijn Bus heb ik een stikker met Politie honden vervoer staan volgens 2 mensen van de KLPD zou dit mogen om dat er geen logo bij aanwezig is
nu hebben we in zaandam een brigadier die er anders over denkt hij drijgde mijn bus in beslag te nemen om dit dus eens uittezoekken weet iemand waar en hoe ik hier info over kan vinden ????
Gebruikersavatar
Adri626
Berichten: 2291
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:56
Locatie: Zaanstreek

Bericht door Adri626 »

Altijd wat te doen in Zaandam :muur 2xklpd tegen 1 brigadierrrr :bifun

vraag hier maar eens: http://forum.infopolitie.nl/viewforum.php?f=69 krijg je vast een heleboel antwoorden :bifun :bifun :bifun :bifun
Ed V.

Bericht door Ed V. »

Is het een sticker van de Politie zelf ? zelfs het lettertype kan al beschermd zijn. Als je pech hebt klagen ze je aan voor het gebruik van hun beeldmerk. Die boete,s kunnen hoog oplopen trouwens zeker als er een verzoek gedaan is naar jouw om ze eraf te halen.

Dit is allemaal "worst case" uiteraard maar ze staan wel in hun recht helaas .. ik ontwerp zelf ook en ben eigenlijk wel blij met bescherming van logo,s e.d.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

ik zou de eventuele boete door sturen aan de vorige eigenaar van de bus, want die heeft hem zo door verkocht
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Stikker

Bericht door Multivan Generation »

Berend schreef:Op mijn Bus heb ik een stikker met Politie honden vervoer staan volgens 2 mensen van de KLPD zou dit mogen om dat er geen logo bij aanwezig is
nu hebben we in zaandam een brigadier die er anders over denkt hij drijgde mijn bus in beslag te nemen om dit dus eens uittezoekken weet iemand waar en hoe ik hier info over kan vinden ????
Hij dreigde je bus in beslag te nemen om het daarna uit te gaan zoeken :gekte
Eerst zeker weten en daarna pas in beslag nemen he :knipoog

Maar zonder dollen; verschil van inzicht door verschillende overheidsorganen, ik zou ze erop laten zitten. En anders je honden eens loslaten...............................................................................................................................................................................................
om ze uit te laten... :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ed V.

Bericht door Ed V. »

matje86 schreef:ik zou de eventuele boete door sturen aan de vorige eigenaar van de bus, want die heeft hem zo door verkocht
juist ! de bus had volgens mij niet zo verkocht mogen worden. Als hij via domeinen of i.d. is gekocht is het ook hun probleem.
Plaats reactie