Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Opmerkelijk

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Opmerkelijk

Bericht door painter »

Viel me op, dat er in 15 maanden tijd , een prijsverhoging van maar liefst 4 procent heeft plaatsgevonden.
Tussen het bedrag van nu, en maart 2006 ( toen ik mijn bus kocht) zit gewoon eventjes 1340 euro.
Hallo, dat is wel eventjes een kleine 3000 ouwe guldens.
Als ik mijn uurloon met 4 procent verhoog, kom ik nooit op 1340 euro. :bifun :bifun

Vandaar die 60 jaar acties, om de pijn te verlichten.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Bericht door Ruud PS »

Sjonge, sjonge, is je bus al zo oud! Geen wonder dat je al aan het proefrijden bent.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33892
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

idd painter,
maar waar zouden die prijsverhogingen iedere keer vandaan komen, vraag ik me dan af.

Gebeurd wel vaker hoor, dat tussentijds prijzen verhoogd worden.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

vorig jaar spiegelglas t4 links 30 euro nu 38 euro???? das geen 4 %
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
paulscs
Berichten: 221
Lid geworden op: 23 jan 2007, 22:51
Locatie: hoofddorp
Contacteer:

Bericht door paulscs »

wat raar he, met al die garantie's die VW moet verwerken dat moet toch iemand betalen.
klaag niet als je wind tegen hebt, maar wees blij als je wint mee hebt.

http://www.scsnederland.nl http://www.stopbos.nl
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33892
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

dan neem ik even aan,
dat al die extra kosten die we met zijn allen moeten ophoesten, geïnvesteerd worden in extra kwaliteit.

Nou als ik dat soms hier op het T5 forum lees, heb ik mijn bedenkingen er soms wel een beetje over en lijkt het wel alsof die extra kosten die opgebracht moeten worden, ten gunste komen van de aandeelhouders van Volkswagen.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
LoosTDI
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2007, 10:55
Locatie: Amsterdam

Bericht door LoosTDI »

Klopt.

23 april waren de prijzen weer omhoog gegaan.

Mijn T5 heb ik de 22 april besteld. Dus dat scheelde weer een paar eurotjes. :yes
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Je mag dus stellen dat volgend jaar mijn uitvoering zomaar 3000 euro meer kost.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

painter schreef:Je mag dus stellen dat volgend jaar mijn uitvoering zomaar 3000 euro meer kost.
Das dus een waardevaste auto die je nu hebt.

Want VW zal het gat tussen inruil en nieuw natuurlijk niet al te groot laten worden.

Anders kan de gemiddelde zelfstandige geen VW meer blijven rijden en gaan ze bv: bij Toyota kijken die aanmerkelijk goedkoper zijn en zeker zo betrouwbaar.

oeps,
ik ga weer ff buiten staan lucht happen.

Berrie
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Guus NLB »

Ik kocht in 1985 een nieuwe Renault Espace :love Die was toen net uit en kostte iets van tegen de 45.000,- gulden.

Precies een jaar later was ie al 5.000,- duurder maar.... ik bestelde een nieuwe en kreeg het zelfde geld terug wat ik er voor betaald had. Toen ie geleverd werd was m'n eerste één jaar en 4 maanden oud en moest ik voor die nieuwe 4.975,- bijbetalen en had ik een 86'er !! Maar ik had overeengekomen dat ik 'm ook particulier mocht verkopen en beurde daardoor nóg eens 1.000,- meer terug.... :klappen

Weer een jaar later herhaalde dat zich nog eens maar toen ruilde ik 'm wel echt in en moest ik weer 4.975,- bijleggen en had ik een nieuwe 88'er :happy

Sindsdien nooit meer zó goedkoop auto gereden !!! :bifun
Plaats reactie