Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw hier

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Harry0
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2013, 16:09

Nieuw hier

Bericht door Harry0 »

Hallo allemaal,

Ik ben dus Harry, en sinds enige tijd in het bezit van een oude T4 2.0 benzine uit 1995, die daarnaast op aardgas loopt. Het ding ziet er niet uit (lekker belangrijk) maar is technisch wel ok. Ik heb hem hoofdzakelijk in gebruik voor het transport van rallymotoren en daarvoor voldoet hij prima. Denk erover om hem ook maar gewoon als dagelijkse auto in te gaan zetten, qua rijcomfort doet hij niet onder voor een gemiddelde personenauto, en ook met het oog op de wegenbelasting is dat handiger. Verder krijgt hij toch alles voor de kiezen wat je maar kan verzinnen om te transporteren.

Dit is mijn zoveelste bus en ik moet wel zeggen dat ik deze qua sleutelen de naam Volkswagen absoluut niet waardig vind, wat een drama om ergens bij te komen. Dat hadden ze bij Renault (Trafic 2.2 benzine, 2.1 diesel) en bij Citroen/Peugeot/Fiat (Ducato 2.0 benzine) toch echt wel beter voor elkaar... Daar kom je vanzelf achter als je alles zelf doet.

Nu eerst nog een probleempje op te lossen met het niet lekker lopen op aardgas. Komt ook wel goed...
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Nieuw hier

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Harry, welkom hier...
Plaats reactie