Echt balen,
Na 127.000 kilometer lagerschalen van krukas gebroken. Dit had ik dus echt niet verwacht met een getunede 102 pk (nu plm. 130 pk) uit 2000.
1. Wat denken jullie? Pure pech of kan dit een oorzaak hebben?
2. Aan welk bedrag moet ik denken voor een ruil/revisiemotor?
3. Wie weet en betrouwbaar adres voor punt 2?
Alvast bedankt!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Balen!!!!
Kan pure pech zijn....
Maar rijstijl en dus eerst goed warm laten draaien voordat je gaat planken is ook heel belangrijk....
Maar neem aan dat je daar wel op gelet hebt.
(En dan dus niet planken als je koelvloeistofmetertje in het midden staat, maar pas planken als je olie goed warm is...)
Succes met alles!
Groeten,
Niels949
Maar rijstijl en dus eerst goed warm laten draaien voordat je gaat planken is ook heel belangrijk....
Maar neem aan dat je daar wel op gelet hebt.
(En dan dus niet planken als je koelvloeistofmetertje in het midden staat, maar pas planken als je olie goed warm is...)
Succes met alles!
Groeten,
Niels949
T4 102 PK uit 2003