painter schreef:Zoals een objectieve mening zwaarder telt dan een gekleurde, kan het geen kwaad om zo nu en dan eens even in de keuken te kijken bij andere merken.
Meer dan vaak, is de mening over iets, of iemand dusdanig in de grijze hersenen vastgebakken, dat dit meestal lastig is om te verwijderen.
Kortom, de proefrit die ik samen met de co-piloot heb gemaakt in de Viano, beviel inderdaad goed.
Maar dat is nog geen reden om over te stappen op een ander merk.
Zeker is wel, dat deze uitvoering (V6),toch weer een nivo hoger staat, dan VW op dit moment doet (en dan heb ik het louter over de motor).
Of VW in de toekomst ook een V6 op de markt brengt, betwijfel ik ten zeerste, aangezien het hele CO2 gedoe dusdanig de dienst begint uit te maken.
Hoe dan ook, heb binnenkort een afspraak met Toyota, om de nieuwe Hi-Ace te testen ( ja inderdaad met die nieuwe neus), maar heb begrepen dat Frank 846 deze rit al heeft gepland, helaas voor mij.
Nee sorry painter ik heb geen enkele planning omtrend cultuursnuiven bij andere merken,wellicht dat Vinnie de "illegale toyotaman"dat wel doet,is dat niet het geval dan is de weg geheel vrij voor jou om in deze excoot rond te gaan rijden.
Nu je dit merk aanhaalt stijgt het vermoeden dat je in Bergen een beetje bent uitgesopt en om de kosten te moeten drukken, je op dit pad begeeft.
Misschien word het hoog tijd om je vriend Dirk even te bellen