Ik heb mijn bus nu net twee weken
maar mijn collega heeft op de schuifdeuren en achterklep
dat deze het laatste stukje naar binnen worden getrokken
is dit los te bestellen en achteraf in te bouwen of is dat niet mogelijk ivm de computer ????
Badmuts schreef:Ik heb mijn bus nu net twee weken
maar mijn collega heeft op de schuifdeuren en achterklep
dat deze het laatste stukje naar binnen worden getrokken
is dit los te bestellen en achteraf in te bouwen of is dat niet mogelijk ivm de computer ????
Oviivo schreef:elektrische schuifdeur en elektrische "dichttrekhulp" zijn volgens mij 2 verschillende systemen.
Correct ! de elektrische schuifdeuren komen (moeten) met sluit hulp, de achterklep is het een optie. Ik durf alleen niet te zeggen of het ook als los onderdeel te leveren is voor de schuifdeuren, gezien de sensors etc die daar weer voor nodig zijn. Ik heb ze allen en het is wel erg lekker "chill" om met zo'n rust en gemak de deuren/klep te kunnen sluiten.
Jacobsentertainment476 Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
En dat gaat al 2 jaar zo ?? sorry dat ik het zo zeg, maar wat een verschrikkelijke domme sufkut met het verstand van een uitgekookte garnaal @#$^#$%^&$%*
De beveiliging strip aan de voorkant van de deur zit altijd tussen B stijl en de deur wat klem en vormt zich soms wel eens wat, even met de vinger er achter langs en de strip weer wat in model zetten en je hebt weer heel lang plezier. Dat deze man er al twee jaar mee aan het knoeien is verbaast mij echt. En de dealer weet hier echt wel raad mee.
Trouwens wel een geinige kleur bus
Misschien moet die cowboy nog wat vaker proberen...
Ik heb ze ook, zowel de elektrische deur als de aantrekhulpen (ook op achterklep). Heerlijk!
Alleen het piepen is wat vervelend, met name 's nachts op de camping als je naar de WC gaat
Verder gaat de deur mooi zacht dicht
VW T5 California Black Edition TDI> Individual Project topic als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Oviivo schreef:Misschien moet die cowboy nog wat vaker proberen...
Ik heb ze ook, zowel de elektrische deur als de aantrekhulpen (ook op achterklep). Heerlijk!
Alleen het piepen is wat vervelend, met name 's nachts op de camping als je naar de WC gaat
Verder gaat de deur mooi zacht dicht
ja dat zoek ik ook maar is dit achteraf in te bouwen ??????