Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

scheel auto stoel

vragen over de T4
Plaats reactie
gertje1007
Berichten: 66
Lid geworden op: 22 feb 2007, 17:02

scheel auto stoel

Bericht door gertje1007 »

wat is eigelijk het verschil tussen een gewone en een scheel auto stoel
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Heel veel meer comfort :happy hogere leuning, langere zitting, meer lendensteun en zijsteun.
Het zijn (nieuw) op maat gemaakte stoelen, dus als je er eentje gebruikt koopt wel kijken of zo'n stoel bij jou postuur past. Maar dan heb je ook wel een stoel waar je in gaat zitten om bij te komen als je rugpijn hebt :toppie
Ik heb nu zo'n 12 jaar een ASS-stoel (concurrent van Scheel) en wil niet meer zonder (zit nu in de 3e auto) en nu in de T4 ook voor rechts ook een gebruikte geplaatst. In grote aantallen te vinden op MP, wordt (soms) veel voor gevraagd maar doen o.h.a. niet meer dan een euro of 80.
Kwaliteit is super, afgezien van het verzamelde stof zijn de kussens en de bekleding nog bijna als nieuw (beide stoelen dik 12 jaar oud)!
Of je originele adapterframes wilt kopen moet je zelf weten, die zijn gebruik vrijwel niet te vinden en van de importeur/dealer vroegen 165 euro ex BTW :alarm niet dus! Ik heb met wat slijpen en passen de frames die ik had (Peugeot Expert en Citroen Xantia) op de T4-consoles laten lassen. De rechter stoel zelfs met draaiplateau ertussen :jumpklap
Tis nu veel minder vermoeiend om lange stukken te rijden!
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Plaats reactie