Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

waar zit de benzinepomp bij een T4 benzine?

vragen over de T4
Plaats reactie
Harry0
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2013, 16:09

waar zit de benzinepomp bij een T4 benzine?

Bericht door Harry0 »

Gisteren stopte de benzinepomp ermee, een dag nadat mijn harde schijf crashte en er dus ook geen toegang meer is tot vagcom. Tevens de dag ervoor de achterbrug uit de motor gehaald voor een reparatie dus alles komt weer lekker samen...

Vandaag de bestuurdersstoel eruit gehaald, alles vastgerot dus ook dat droeg niet mee aan de stemming. Dacht zo bij de benzinepomp te kunnen komen want die zit toch langs boven in de tank gestoken? Geen uitsparing of pomp te zien.
Dus wie kan me vertellen hoe ik bij die pomp kan komen, waar zit dat ding verstopt?
Het is een 2.0 benzine uit 1995, een oud lijk eigenlijk, maar tot de volgende APK nog goed genoeg.
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10830
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: waar zit de benzinepomp bij een T4 benzine?

Bericht door Pascal-141 »

de pomp zit IN de brandstoftank . Het deksel daarvan vind je onder de vloermat , onder de handrem , dus tussen de 2 stoelen in.
Althans , bij een Injectiemotor zit ze daar .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Harry0
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2013, 16:09

Re: waar zit de benzinepomp bij een T4 benzine?

Bericht door Harry0 »

OK, dank je wel! Dan moet ik morgen nog even iets verder onder de mat kijken. Was al bang dat ik de tank moest laten zakken... Komt voor elkaar!
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: waar zit de benzinepomp bij een T4 benzine?

Bericht door matje86 »

heeft 95 benzine niet een mechanische pomp?

http://www.ebay.de/itm/VW-T-4-Bus-Trans ... 439fd72ee2" onclick="window.open(this.href);return false;
tis maar net welke motor je d,r in hebt liggen :T44EVER
ik kreeg nl een paar maanden geleden een vraag van mijn garagist of ik toevallig zo,n ding had ligge voor een 93 er:bonk
met een 2.0 l zit ie in de tank he :yes http://www.ebay.de/itm/BENZINPUMPE-KRAF ... 4d1c747bb7" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Plaats reactie