Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

terugzoektijd verkort?

vragen over de T4
Plaats reactie
janver
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:47

terugzoektijd verkort?

Bericht door janver »

Vergis ik me nou of kun je nog maar beperkt terugkijken in de tijd ?

Ik heb in december een bericht geplaatst over een niet functionerende waterpomp maar kan het bericht niet meer terug vinden ?? Wilde juist de ontknoping vertellen.....
Theo931
Berichten: 132
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:29

Bericht door Theo931 »

Begin januari is dit nieuwe forum in werking gegaan.
Hierdoor zal jij je bericht wel niet meer terug kunnen vinden.

Volgens mij heeft Henk-1 wel gezegd dat de info van het oude forum wel bewaard blijft, moet Henk-1 even vragen.
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 703
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:22
Locatie: Westfriesland

Bericht door Vinnie »

Hey janver, dit is een nieuwe start van het oude forum. Henk had een beetje trubbles met het "oude". Alles vanaf 12 jan. staat hier.
Maarrrrr
je mag evengoed de ontknoping vertellen hoor. Doe het maar achter/onder dit bericht. :jump :jump :jump
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 703
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:22
Locatie: Westfriesland

Bericht door Vinnie »

Lekker Theo...
Theo931
Berichten: 132
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:29

Bericht door Theo931 »

Vinnie schreef:Lekker Theo...


????????????
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 703
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:22
Locatie: Westfriesland

Bericht door Vinnie »

Ja, kijk 'ns naar de tijd!! 20.29 precies gelijk (onze reactie :bonk )
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Theo931 schreef:Volgens mij heeft Henk-1 wel gezegd dat de info van het oude forum wel bewaard blijft, moet Henk-1 even vragen.
Die oude forum data staat inmiddels al weer een paar weken ter download aangeboden op weetjewel Theo. Kijk maar eens in het download gedeelte van Weetjewel. 3 jaar forum in een notedop.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
janver
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:47

Bericht door janver »

Vinnie schreef:Hey janver, dit is een nieuwe start van het oude forum. Henk had een beetje trubbles met het "oude". Alles vanaf 12 jan. staat hier.
Maarrrrr
je mag evengoed de ontknoping vertellen hoor. Doe het maar achter/onder dit bericht. :jump :jump :jump
p paswoord nog maar eens opgezocht, over de ontknoping van een niet funktionerende verwarming in afgelopen winter. Had een nieuwe waterpomp gemonteer, verwarming deed het niet. Allerlei reacties over ontluchten etc. Achteraf bleek dat er teveel speling zat tussen de waaiers en het pomphuis van de nieuwe pomp. Betrof een pomp met waaiers van gebogen staalplaatjes. Heb toen een nieuwe pomp gehaald met gegoten waaier en toen was het probleem opgelost.
Plaats reactie