Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

verlagen/ uitlijnen

vragen over de T5
Plaats reactie
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

verlagen/ uitlijnen

Bericht door edjeraketje »

Bandenspanning en uitlijning zijn van het grootste belang. Een auto/bus kan sturen als een kart maar zal zo ook banden vreten. Uitlijnen volgens fabrieksspecificaties zal betekenen dat het een mak lammetje zal zijn, wil wel rechts wil wel links en rechtdoor zo op zijn tijd. Staat je bus knap uitgelijnd dan heb je nog steeds het probleem van een sub frame wat er niet helemaal recht er onder zit en zodoende naar rechts trekt ( wie kent het niet). Bij een echt goede uitlijner kun je bovenstaande punten verbeteren. Ik ben een "gelukkig man" ik heb mijn uitlijnbedrijf enkele jaren geleden al gevonden.
Ik heb geen binding maar een vermelding is dit bedrijf zeker waard, nml Lammert v/d Meulen in Dokkum en is zeer zeker te vinden via Google.
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

verlagen/ uitlijnen

Bericht door edjeraketje »

Had het artikel bij comfort ivm verlagen willen plakken waarschijnlijk verkeerde knop. :bonk
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: verlagen/ uitlijnen

Bericht door JP »

edjeraketje schreef:Had het artikel bij comfort ivm verlagen willen plakken waarschijnlijk verkeerde knop. :bonk
Dat heb jij dan uitstekend gedaan, en ook zo snel :happy
Plaats reactie