Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Zometeen naar Ismet.
Re: Zometeen naar Ismet.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Antwoord JA-NEEHarry 341 schreef:
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Staat er toch?
Jij hebt écht een brilletje nodig?
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Oh gaan we zo beginnen nou dan zie ik je wel bij IsmetHarry 341 schreef:Staat er toch?
- Bijlagen
-
- boks.png (26.32 KiB) 1550 keer bekeken
Make my day....
Ikke komt dus toch niethenkru schreef:Oh gaan we zo beginnen nou dan zie ik je wel bij IsmetHarry 341 schreef:Staat er toch?
Nee, dat kan ik begrijpen als je zo'n vuist ziet.Harry 341 schreef:Ikke komt dus toch niethenkru schreef:Oh gaan we zo beginnen nou dan zie ik je wel bij IsmetHarry 341 schreef:Staat er toch?
Tja ut was weer gezwellig nieuwe startmotor en een rubber onderdeel onder de motor die van Henk was niet alleen stuk hi hi die van mij was ook kapoet , maar alles is weer heel.
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZLQSP8RP
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
tja dus mooi niet!! breng de vrouw naar de dokter voor de griepprik .we zijn klaar ik start de motor en hoor een rare tik ??Fred-15 schreef:Tja ut was weer gezwellig nieuwe startmotor en een rubber onderdeel onder de motor die van Henk was niet alleen stuk hi hi die van mij was ook kapoet , maar alles is weer heel.
blijft de start motor door draaien en vliegt in de fik van binnen *^*^*^(&(&)*_ gelijk gebelt kan ik morgen weer
terug ook deze start motor overleden , moet ik morgen weer een sleeppie zien te vinden potmetdriedubbeltjes !
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
Dit meen je toch nietFred-15 schreef:tja dus mooi niet!! breng de vrouw naar de dokter voor de griepprik .we zijn klaar ik start de motor en hoor een rare tik ??Fred-15 schreef:Tja ut was weer gezwellig nieuwe startmotor en een rubber onderdeel onder de motor die van Henk was niet alleen stuk hi hi die van mij was ook kapoet , maar alles is weer heel.
blijft de start motor door draaien en vliegt in de fik van binnen *^*^*^(&(&)*_ gelijk gebelt kan ik morgen weer
terug ook deze start motor overleden , moet ik morgen weer een sleeppie zien te vinden potmetdriedubbeltjes !
Lees ook even je email Fred.
het is waarschijnlijk toch gelukt HenkRu
- sgsdebruijn
Een nieuwe Fred? Of een gebruikte? In houten hebbje zo'n extra zware voor rond de 130 euro
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Het is / was een splinter nagel nieuwe met 1 jaar garantie.
Oh wat een mooi strikjeFred-15 schreef:het is waarschijnlijk toch gelukt HenkRu
- sgsdebruijn
Das balen, 1 in a million kans!?Fred-15 schreef:Het is / was een splinter nagel nieuwe met 1 jaar garantie.
VW T4 Multivan 2.5TDI+++