Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hallo even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
DennisZk
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 dec 2014, 10:11

Hallo even voorstellen

Bericht door DennisZk »

hallo ik ben dennis 27jaar ik kom uit het noorden des lands Groningen

Vanaf mijn 18e begonnen met wat bmwtjes en ve golfjes een jaar of 4geleden een verlengde t4 aangeschaft daar een paar jaar in gereden en toen een golf v5 aangeschaft met 88.000km afkomstig van 1ste eigenaar daar een jaar of wat in gereden kwam de teller op 160 te staan en ik was ne war aan het oriënteren voor een t5 naar lang zoeken kwam ik een week of 3geleden dan eindelijk een marge transporter tegen die ook nog eens aan mijn eisen voldeed.
De eerste de beste zaterdag die volgende de golf door de wasstraat gehaald en richting de transporter gereden alles zag er keuring netjes uit dus de golf ingeruild en sindsdien de trotse eigenaar van een verlengde t5 174pk automaat met alle denkbare opties zoals dubbele schuifdeuren dakraam standkachel stoelverwarming navigatie privacy glas etc etc doordat ik voordat ik de transporter ging bekijken mij wat heb verdiept in de eigenschappen en evt problemen van de t5 kwam ik regelmatig terecht op deze site ik ben zeer interessante dingen en leuke onderwerpen tegen gekomen dus daarom gisteren zelf ook lig geworden ! Groetjes dennis
Laatst gewijzigd door DennisZk op 02 dec 2014, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
DennisZk
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 dec 2014, 10:11

Re: Hallo even voorstellen

Bericht door DennisZk »

image.jpg
Plaats reactie