Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
rails bevestiging multivan
rails bevestiging multivan
Beste Weetjewellers,
Als het goed is 'krijg' ik over enkele weken mijn Multivan, maar ik ben alvast opzoek naar een systeem, waar ik mijn fiets aan vast kan zetten in de rails. Wellicht een combi van een pootje waaraan of op een deel van een fietsendrager is te bevestigen. Weet iemand of er iets te krijgen is standaard of dat er in ieder geval de bevestiging voor in de rails los te verkrijgen is?
Alvast bedankt voor jullie inbreng.
Als het goed is 'krijg' ik over enkele weken mijn Multivan, maar ik ben alvast opzoek naar een systeem, waar ik mijn fiets aan vast kan zetten in de rails. Wellicht een combi van een pootje waaraan of op een deel van een fietsendrager is te bevestigen. Weet iemand of er iets te krijgen is standaard of dat er in ieder geval de bevestiging voor in de rails los te verkrijgen is?
Alvast bedankt voor jullie inbreng.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: rails bevestiging multivan
ja hoor dat is er,
en via de zoekfunctie wel te vinden omdat het al een paar keer langs is gekomen
en via de zoekfunctie wel te vinden omdat het al een paar keer langs is gekomen

Kun je aangeven met welke zoekfunctie? Uiteraard al gezocht op rails en multivan bevestiging, maar dan kwam het niet naar boven.
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
-
Dag Matje, hij heeft het over multivan die heeft rails in de vloer en daar zoekt ie volgens mij hulpstukken voor
Groetjes Driekus Ardesch
dan heeft hij de rails niet nodig alleen wat er in gaat 

-
en in de link staat het 
Dwars daarop 2 stalen balken van 25mm bevestigd met 4 steunen die voor het cargo railsysteem verkrijgbaar zijn (de balken hebben zelfde diameter als de Thule dakdragers die ik nog had liggen). Daarop Thule fietsdragers bevestigd, zoals je dat ook op de dagdragers zou doen.
of hij koopt een stoel-bank die in het systeem past en sloopt daar de bekleding uit, slijpt het ijzer weg en hoppa een fietsen standaart
ik heb een bod gedaan op een stoel , als ik die ophaal ,zal ik eens kijken wat ik er mee kan
slopen dus

Dwars daarop 2 stalen balken van 25mm bevestigd met 4 steunen die voor het cargo railsysteem verkrijgbaar zijn (de balken hebben zelfde diameter als de Thule dakdragers die ik nog had liggen). Daarop Thule fietsdragers bevestigd, zoals je dat ook op de dagdragers zou doen.
of hij koopt een stoel-bank die in het systeem past en sloopt daar de bekleding uit, slijpt het ijzer weg en hoppa een fietsen standaart
ik heb een bod gedaan op een stoel , als ik die ophaal ,zal ik eens kijken wat ik er mee kan
slopen dus

- Multivan Generation
- Contacteer:
Kijk hier ook maar eens:
http://www.kuriershop.de/de/Airlineschi ... nezubehoer
Niet vergeten om pagina 2 en verder ook even te kijken
groeten Peter
Niet vergeten om pagina 2 en verder ook even te kijken

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb ervaring met All4Logistics in Nederland. Hebben ook prima webshop.Multivan Generation schreef:Kijk hier ook maar eens:
Niet vergeten om pagina 2 en verder ook even te kijken![]()
groeten Peter
Maar de link van Peter lijkt iets voordeliger, verzendkosten niet meegerekend.
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Bedankt!!!!
Ik zie alleen nergens staan dat deze 'Airlineschiene' compatibel zijn met het Multivan systeem?
Maar dit is wel het geval dus?
Ik zie alleen nergens staan dat deze 'Airlineschiene' compatibel zijn met het Multivan systeem?
Maar dit is wel het geval dus?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Het zijn mogelijkheden en ideëen.
Je moet niet verwachten dat het out of the box precies werkt.
Als je dat verwacht had,....
Je kunt ook slotbouten nemen die je aanpast, zodat ze passen,
draadeind steekt naar boven en je houder voor je fiets/wiel daaroverheen laten vallen en
vast zetten met carosserie ringen en moeren.
groeten Peter
Je moet niet verwachten dat het out of the box precies werkt.
Als je dat verwacht had,....
Je kunt ook slotbouten nemen die je aanpast, zodat ze passen,
draadeind steekt naar boven en je houder voor je fiets/wiel daaroverheen laten vallen en
vast zetten met carosserie ringen en moeren.
groeten Peter
Volgens mij moet het met dit lukken, deze geven in ieder geval aan dat het past in de bestaande rails.
http://www.zwerfcampers.nl/894-bevestig ... rails.html
Deze gaan we dus maar eens bestellen en proberen. Verder een Thule drager en een Thule FreeRide 532 en het zou moeten werken.
http://www.zwerfcampers.nl/894-bevestig ... rails.html
Deze gaan we dus maar eens bestellen en proberen. Verder een Thule drager en een Thule FreeRide 532 en het zou moeten werken.