Weet iemand waar ik die lijst op het net kan vinden?
Tja dan zal ht er waarschijnlijk wel van komen dat Blue Thunder zijn busje moet verkopen of ruilen tegen een VW Passat.

Maar wat ga ik dan wel niet allemaal betalen?
Fredje

Ga je stoppen met je bedrijf of wat bedoel je daarmee?Blue Thunder 505 schreef:Tja, ik heb de mazzel nog steeds grijs te rijden met mijn auto ivm. mijn bedrijfje. Toch zal dit niet al te lang meer duren denk ik dus ik zal ook naar geel gaan. Nu heb ik ooit een lijst geprint met gewichten en prijzen voor de wegenbelasting.
Weet iemand waar ik die lijst op het net kan vinden?
Tja dan zal ht er waarschijnlijk wel van komen dat Blue Thunder zijn busje moet verkopen of ruilen tegen een VW Passat.![]()
Maar wat ga ik dan wel niet allemaal betalen?
Fredje
Blue Thunder 505 schreef:Waarschijnlijk ga ik er mee stoppen. Ben hier afgelopen jaren best wel druk mee geweest en wil ook wat tijd voor mijzelf hebben maar zeker voor mijn kinderen.
Het kan dus zo zijn dat ik automake-up.nl weg doe. Erg jammer want dit begon best wel goed te lopen. Met een 40 urige baan is het best wel moeilijk om dit erbij te houden. Mijn website (naam) staat te koop. In de afgelopen jaren is deze best wel bekent geworden en trekt dagelijk zeker zo'n 500 bezoekers. Belangstelling?![]()
Stop ik hiermee dan gaat de auto van grijs naar geel. En da's best wel veel!!!
Heb evt. wel belangstelling voor een Passat of Golf. Ben een beetje aan het rondneuzen.
Het kan dus zo maar zijn dat je binnekort mijn auto op Marktplaats tegen komt...
Ik weet niet in welke prijsklasse je kijkt, maar in de vw stal is de nieuwe caddy
ook best een heel aardige wagen, en dan krijg je ook veel waar voor je geld
net als met een transporter.. en ook een goed uitzicht met "echte" spiegels
net als in een transporter, en de kofferbak is veel groter als van en passat.
Maar we gaan eerst even wat informatie inwinnen over andere modellen en prijzen.
Fred