Maar we zijn met zijn allen nog steeds in afwachting van je inspuittijdstip. Indien deze niet op tijd staat kan er ook van alles misgaan mbt geen trekkracht e.d. Nu denk ik dat het in orde is daar het af en toe optreedt.
Controle is geen wantrouwen....... En heb je je lmm al eens omgewisseld met die van iemand anders uit de buurt?
oke pompspaning verhogen maar
brengt dit geen risico's met zich mee?
want je overschrijdt eigenlijk de waardes van de computer wat hij niet weet
mvg ronald
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound
Duveltje-77 schreef:oke pompspaning verhogen maar
brengt dit geen risico's met zich mee?
want je overschrijdt eigenlijk de waardes van de computer wat hij niet weet
mvg ronald
dat is het voordel van een computer, waardes die hij niet kent leer je hem
zonder waardes verhogen "die de computer niet weet" kan je niet tunen. of het nu pompspanning is of andere waarden , waarden verhogen moet je doen.
het gaat hem niet zozeer over de computer maar over het mechanische resultaat dat die verhoging teweeg brengt
Heeft een tijd geduurd maar heb weer vergelijkbare problemen.
Eerst vorige week riem brandstofpomp kapot, deze vervangen, nog niet gechecked met vagcom. Startte en liep wel prima.
Vanmorgen lege accu, gestart met kabels, startte direct.
Had totaal geen pit, soort noodloopidee.
Opnieuw starten hielp niet.
Doortrekken tot +/- 2500 tpm, ineens kwam de pit terug, echter niet helemaal.
Opnieuw starten gaf weer hetzelfde probleem.
Thuisgekomen kanalen 3,8 en 11 gelogd en foutcodes uitgelezen.
Lijkt de LMM geeft 000 aan tot 2500 toeren en geeft dan ineens 550 aan en blijft daarop.
Ongeloofwaardige meetwaarde.
Waar kan ik een vervanger kopen voor een redelijke prijs. Er wordt zo ontzettend veel aan geboden.
Lees dat ze er al zijn vanaf zo'n 65 euro. Die heb ik nog niet gevonden.
Heb je toevallig een K&N filter gemonteerd?
Die olie in zo'n filter vinden Bosch Lucht Massa Meters niet zo fijn.
Deze olie slaat neer op het meet-element en overlijd daardoor langzaam.
Oeverings....... een Bosch LMM reageert beter op het gaspedaal als een Pierburg LMM.
Bosch genereert meer trekkracht dan een Pierburg. (praktijktest)
Ik heb nog een gebruikte Bosch LMM liggen.
Mag voor een zacht prijsje weg.....
ACV Motor Modificaties:
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat