Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Actieradius T5

vragen over de T5
Plaats reactie
foxy
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mar 2015, 22:16

Actieradius T5

Bericht door foxy »

Hoe kan ik de actieradius van mijn T5 (bouwjaar 2015) raadplegen???
Toch handig om te weten hoeveel km nog gereden kan worden zonder het te moeten inschatten...
Dank!
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Actieradius T5

Bericht door heemskerk »

foxy schreef:Hoe kan ik de actieradius van mijn T5 (bouwjaar 2015) raadplegen???
Toch handig om te weten hoeveel km nog gereden kan worden zonder het te moeten inschatten...
Dank!
Je hebt toch een brandstofmeter en een dagteller? Met die twee moet je een eind komen voor een gemiddeld verbruik lijkt mij.
foxy
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mar 2015, 22:16

Re: Actieradius T5

Bericht door foxy »

Die heb ik inderdaad maar mijn actieradius kunnen aflezen zou toch handiger zijn ;-)
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: Actieradius T5

Bericht door heemskerk »

foxy schreef:Die heb ik inderdaad maar mijn actieradius kunnen aflezen zou toch handiger zijn ;-)
Misschien eens overwegen om een tellerunit (tacho) aan te schaffen met een display (boardcomputer).
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1497
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: Actieradius T5

Bericht door bvddobb »

Geeft je boordcomputer dat niet aan? Wij kunnen door de rechter stuurhendel in te drukken de aard van het display veranderen, zodat of gemiddelde snelheid, of hoogste snelheid, of verbruik e.d., en dus ook hoe lang je nog kunt met je tank worden weergegeven. Steeds 1 keer drukken en een andere grootheid wordt weergegeven. Net zo vaak drukken tot je de range hebt.
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4459
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Actieradius T5

Bericht door Henk-1 »

bvddobb schreef:Geeft je boordcomputer dat niet aan? Wij kunnen door de rechter stuurhendel in te drukken de aard van het display veranderen, zodat of gemiddelde snelheid, of hoogste snelheid, of verbruik e.d., en dus ook hoe lang je nog kunt met je tank worden weergegeven. Steeds 1 keer drukken en een andere grootheid wordt weergegeven. Net zo vaak drukken tot je de range hebt.
Dat heb ik ook erop zitten , maar volgens mij zit dit erop vanaf een comfort pakket
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33917
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Actieradius T5

Bericht door Multivan Generation »

foxy schreef:Hoe kan ik de actieradius van mijn T5 (bouwjaar 2015) raadplegen???
Toch handig om te weten hoeveel km nog gereden kan worden zonder het te moeten inschatten...
Dank!

Staat dat niet vermeld in je instructie boekje hoe je dat kunt doen?
Plaats reactie