Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Status Intercooler
Status Intercooler
Is het volgende ding nog bruikbaar?
Intercooler
Intercooler
Laatst gewijzigd door Transivan op 15 sep 2007, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- harry t5 191
- Berichten: 3074
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
- Locatie: Zeijen
Ik kom nog wat buizenwerk tekort,
hoe zit dat bij een 150pk? (iemand een foto van???)
Is er daar een stukje bij met die sensoraansluiting mooi tussen?
Gaan die diameters echt niet overeenkomen?
kijk even hier
hoe zit dat bij een 150pk? (iemand een foto van???)
Is er daar een stukje bij met die sensoraansluiting mooi tussen?
Gaan die diameters echt niet overeenkomen?
kijk even hier
- René
- Berichten: 5272
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Als je de originele kunstof buis doorhaalt bij de verdikking in de buis waar ze aan elkaar gesmolten zijn, dan heb je al 1 aansluiting volgens mij. De 2e aansluiting wordt iets moeilijker, maar is ook haalbaar volgens mij. Zie gele lijnen in de foto.
Je kunt dan gewoon je originele stekker en sensor gebruiken.
Schroef wel een parker door je slangen klemmen heen, ivm ontbreken verdikking op kunstof pijp kan hij er af schieten, had ik ook in belgie, na borgen slangenklem met schroef geen problemen meer gehad.
![Afbeelding](http://i32.photobucket.com/albums/d43/ReneT4-150/icaansluiten1.jpg)
René
Je kunt dan gewoon je originele stekker en sensor gebruiken.
Schroef wel een parker door je slangen klemmen heen, ivm ontbreken verdikking op kunstof pijp kan hij er af schieten, had ik ook in belgie, na borgen slangenklem met schroef geen problemen meer gehad.
![Afbeelding](http://i32.photobucket.com/albums/d43/ReneT4-150/icaansluiten1.jpg)
René
goeie tip ![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
maar dan moet ik toch best dat plastic ding dubbel hebben
(voor de zekerheid als het mij niet goed lukt,
dan kan de bus in enkele minuutjes terug rijden als dat nodig is)
Etka geeft een gecombineerde tekening met de ic van de 102pk
![Afbeelding](http://users.telenet.be/ivans/t4/laadluchtkoeler.jpg)
niet super duidelijk
(buis nr 21, 28, 29 denk ik)
René dat pdf-bestandje van jou bevat dat ook artikelnummers?
(daarvan: nr 3 en 11 interesseren me wel)
die nr 11 is toch niet hetzelfde als dat zilverkleurig stuk dat ik heb uitgekuist bij het plaatsen v/e egr-plaatje?! maar dan wel een stuk waar de stekker in moet + die nr9 dat regelding (dat zit precies bij reeds op dat zilver stuk)
![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
maar dan moet ik toch best dat plastic ding dubbel hebben
(voor de zekerheid als het mij niet goed lukt,
dan kan de bus in enkele minuutjes terug rijden als dat nodig is)
Etka geeft een gecombineerde tekening met de ic van de 102pk
![Afbeelding](http://users.telenet.be/ivans/t4/laadluchtkoeler.jpg)
niet super duidelijk
(buis nr 21, 28, 29 denk ik)
René dat pdf-bestandje van jou bevat dat ook artikelnummers?
(daarvan: nr 3 en 11 interesseren me wel)
die nr 11 is toch niet hetzelfde als dat zilverkleurig stuk dat ik heb uitgekuist bij het plaatsen v/e egr-plaatje?! maar dan wel een stuk waar de stekker in moet + die nr9 dat regelding (dat zit precies bij reeds op dat zilver stuk)