Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ruiten in de t5 / t5gp

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
otzie
Berichten: 514
Lid geworden op: 15 jan 2013, 23:27
Locatie: brabant

ruiten in de t5 / t5gp

Bericht door otzie »

" de ruiten van een california t5.."

nu ben ik al een tijd aan het zoeken op het wereldwijde web
met vooronderzoek bezig voor een toekomstig project, we willen graag zelf een t5gp camper bouwen,
en nu op zoek naar iso-ramen/ruiten

graag willen we 2 schuifruiten , en de achterramen isolatieramen(dubbelglas) , en een isolatie achterruit(dubbelglas)

nu ben ik al een tijdje eBay/marktplaats in de gaten aan het houden maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van.
persoonlijk vind ik 350.- voor een gebruikt schuifruitje van 10 jaar oud een aardig bedrag

heeft iemand een idee wat de ruitjes per stuk kosten? en waar ik ze eventueel "los" kan kopen, lijm ik ze er zelf wel in

alvast bedankt.

otzie
all rights reserved all wrongs reversed
-T5gp Kombifornia DSG -T6 werkbus -Caddy Life -Old Bastard '68 bug-
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: ruiten in de t5 / t5gp

Bericht door heemskerk »

otzie schreef:" de ruiten van een california t5.."

nu ben ik al een tijd aan het zoeken op het wereldwijde web
met vooronderzoek bezig voor een toekomstig project, we willen graag zelf een t5gp camper bouwen,
en nu op zoek naar iso-ramen/ruiten

graag willen we 2 schuifruiten , en de achterramen isolatieramen(dubbelglas) , en een isolatie achterruit(dubbelglas)

nu ben ik al een tijdje eBay/marktplaats in de gaten aan het houden maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van.
persoonlijk vind ik 350.- voor een gebruikt schuifruitje van 10 jaar oud een aardig bedrag

heeft iemand een idee wat de ruitjes per stuk kosten? en waar ik ze eventueel "los" kan kopen, lijm ik ze er zelf wel in

alvast bedankt.

Heb alvast een paar afwerkstrippen in de aanbieding...

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... mympSeller

otzie
Plaats reactie