Roger B. schreef:nee, want je zit tegen je toerenbegrenzing aan en een intercooler verandert dit niet.
maar 200km per uur met een T4 is hard....zeker als je moet remmen met de standaard remmen van een 88pk.....is 180 niet hard genoeg? (te hard)
Die van mij gaat 200 en harder, echte km's wel te verstaan.
Die snelheden zijn niet normaal, je wordt gierend gek van het windgeruis.
En als je een flinke hobbel, kuil, hebt in de weg ( a6 tussen emmeloord en almere dat soort kuilen ) kiept die bus bijna op zijn zijkant na het uitveren.
Maximale veer uitlsag en inveren tot op de draagarmen is niet fijn en levens gevaarlijk.
Ja ik heb versterkte veren, stabilisator en aangepaste 16 inch remmen, dus wegligging is beter als een 88 of 102 pk, maar dan nog.
Daarbij hij zuipt als een ketter bij volgas,
tot 150 rij ik nog 1 op 10 bij Vmax 1 op 3.
Ik rij veel naar Oostenrijk op en neer,
Mijn cruisesnelheden zijn dan in duitsland tussen de 140 en 150 km/h dat schiet beter op als steeds te moeten tanken. Arnhem-Innsbruck haal ik op 1 tank dan.
Berrie