Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
ervaring dubbele koplampen ?
ervaring dubbele koplampen ?
Zijn er mensen die ervaring hebben met dubbele koplampen in de de t4 ?
Geeft dit meer licht als de standaard koplampen ?
-
Re: ervaring dubbele koplampen ?
Wij hadden de Projekt Zwo koplampen in onze T4 toen hij nog een korte neus had. Na de ombouw naar lange neus hebben we gewone lampen erin gedaan...iets wat we veel eerder hadden moeten doen. Wij vinden en vonden de dubbele kwa optiek mooi uitzien maar geef veel te weinig licht. Geef mij maar de gewone lampen. Zoals ik schrijf is dit onze ervaring. Mogelijk hebben andere mensen andere ervaringen.
Succes met de keuze!
Succes met de keuze!
Groetjes, Petra
- Multivan Generation
- Contacteer:
Is je vraag gebaseerd op koplampen voor een korte neus of voor een lange neus?snowman schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met dubbele koplampen in de de t4 ?
- raf_construct
Ik heb een set P2's klaarliggen voor een lange snuit. Ik heb ook 100mm modules liggen met xenon. Jammer dat de P2's groter zijn dan 100mm. Dat wordt dus knutselen.
Voor de lange neusMultivan Generation schreef:Is je vraag gebaseerd op koplampen voor een korte neus of voor een lange neus?snowman schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met dubbele koplampen in de de t4 ?
Ik zag op internet bij de firma HILOX ook een heel mooi setje led lampen om te plaatsen in plaats van halogeen verlichting. Ziet er best interessant uit.
-
ik heb nog een setje orginele project zwo lampen liggen hihihihihhi incl spoiler set , en dat is nog te koop ook

Hoeveel wil je voor die lampen hebben ?dennisnotebaart schreef:ik heb nog een setje orginele project zwo lampen liggen hihihihihhi incl spoiler set , en dat is nog te koop ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
zal vanavond eens proberen of ik er fotos op krijg, op die foto zie je het set nog gemonteerd zitten op de bus
- Multivan Generation
- Contacteer:
dennisnotebaart schreef:zal vanavond eens proberen of ik er fotos op krijg, op die foto zie je het set nog gemonteerd zitten op de bus
Niet gelukt of niet geprobeerd?