Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Contactslot

vragen over de T5
Plaats reactie
Marco B.
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 okt 2013, 01:54

Contactslot

Bericht door Marco B. »

Hallo,

Bij 130000 had ik problemen met me contactslot. Radio ging niet meer uit als ik sleutel er uit nam geen klik meer. Aanjager aan en uit onder rijden accu leeg lopen etc. Nieuw contactslot erin laten zetten meeste problemen zijn weg. Maar na 2 dagen stilstaan is de accu leeg. Iets wat voor contactslot nooit was. Accu 1 Jaar oud 107 ah 870 ampère tractiebaterij. Nu zat ik in de auto pas en hoorde ik relais schakelen en de sleutel zat niet in het contact. Maandag is mij. Garage open vakantie nu en gaat zei terug. maar dacht vraag het is hier. Afgelopen jaar iser niks bijgebouwd of gewerkt aan bedrading. Vorig jaar voor het laatst nieuwe zekeringenkast door garage na voorschade. Marco Bartels
vw-ilhan
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 feb 2016, 23:50

Re: Contactslot

Bericht door vw-ilhan »

Hoi Marco
kijk naar de Kachelweerstand als daar de kortsluiten zit in de printplaat van de kachelweerstand ,dan loopt de aanjager ook als je de contact uit haald.
die probleem heb ik ook gehad accu loopt gewoon leeg .omdat aanjager blijft draaien ,dat kun je ook testen als je sleutel uit trekt luister recht voor onder de kap of daar iets draaide. als het zo is heel makkelijk kachelweerstand vervangen.zo denk ik er over.
veel succses.
Marco B.
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 okt 2013, 01:54

Re: Contactslot

Bericht door Marco B. »

Bedankt zal ik zeker doen
Plaats reactie