weer een T4 gestolen http://www.weetjewel.com/gestolen.htm

Daar ga ik volledig met je akkoord !Roger B. schreef:ik vind een inbraak handleiding hier niet echt wat je noemt verstandig........
mij wil niemand vertellen hoe ik mijn haperende immobilizer kan deactiveren, maar uitgebreid vertellen hoe je een T4 openmaakt mag wel?
Ja, zal ik aan denken als jij een keer komt vertellen dat je bus is leeggehaald, of voor joyriding gejat is (omdat ie zo makkelijk open bleek te gaan, zo hadden de vandalistjes op internet gelezen)Campert4 schreef:Jongens, even rustig aan.................
Ja ja mannen.Roger B. schreef:Ja, zal ik aan denken als jij een keer komt vertellen dat je bus is leeggehaald, of voor joyriding gejat is (omdat ie zo makkelijk open bleek te gaan, zo hadden de vandalistjes op internet gelezen)Campert4 schreef:Jongens, even rustig aan.................
Hoi Henk Peter.Henk Peter 856 schreef:Hoi, een dief is volgens mij niet te stuiten. Je kunt preventief een alarm erop zetten om af te schrikken, volgens mij helpt dat ook niet altijd.
Even snel op een auto ambulance zetten en er zo mee wegrijden wordt volgens mij veel toegepast.
Grenscontrole lijkt mij een goed middel om dieven af te schrikken.