Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bullbar T 4. Welke beugels

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijnvs
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 mar 2011, 21:39

Bullbar T 4. Welke beugels

Bericht door Martijnvs »

Even een beroep doen op jullie kennis! Ik heb tweedehands een bulbar gekocht. Model zoals op de foto (is niet mijn auto, hopen dat ik geen auteursrecht schend..) Ik heb al eens zitten goochelen maar geen idee wat voor soort beugels ik moet maken en waar en hoe deze op de chassisbalken moeten komen. Het gaat op exact deze bar en een wijneus. Iemand misschien die dit al eens heeft gedaan en juiste aanwijzingen of tips kan geven voor de beugels die nodig zijn? Wordt zeer gewaardeerd! Alvast bedankt voor het meedenken!
Afbeelding
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Bullbar T 4. Welke beugels

Bericht door Harry 341 »

Als ik naar je avatar kijk.... :groteogen :groteogen :groteogen
grt.Harry
Bijlagen
20170407_100208.jpg
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Martijnvs
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 mar 2011, 21:39

Re: Bullbar T 4. Welke beugels

Bericht door Martijnvs »

Haha, ik snap de verwarring. Die dike rooie (ex-Harry, ps hoe is het? ) is vervangen door deze (sorryyyyyyy Harrrrryyyy!!! :)
Afbeelding
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Bullbar T 4. Welke beugels

Bericht door Harry 341 »

Mooie camper Martijn!!
En ik ben inmiddels na 6 jaar de blauwe overgestapt op T5..
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Martijnvs
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 mar 2011, 21:39

Re: Bullbar T 4. Welke beugels

Bericht door Martijnvs »

Dank je Harry. Ik zag hem al op je foto inderdaad. Sakkerju, is weer een mooie bus man! Smetteloos. Die T5 is ook werkelijk prachtig als model.. Nog even sparen voor deze knaap vrees ik. Jouw mooie rooie heb ik nog een hele tijd met veel plezier gereden. Op een gegeven moment stond ik voor de keuze, verder rijden, of eentje met veel minder kilometers. Zo kocht ik deze met 89.000 op de teller. Staat nu 150.000 op, dus ik ben zuinig haha.
Wel omgebouwd naar camper en zo gebruiken we hem (haar?) nu ook. Rijdt heerlijk.
Nu mijn bull bar er nog op. Of een adres waar ze hem erop kunnen zetten voor me. :zwaai
Plaats reactie