Bedankt voor alle complimenten, ben er ook heel blij mee
moosev schreef: ↑02 dec 2017, 15:10
Hoe krijg je dit dak weer dicht? Trapje pakken?
Ik kan met mijn vingers net bij de handgreep aan het dak en ik ben 1.93m hierdoor kan ik mij voorstellen dat niet iedereen hier bij kan haha.
Er zitten ook twee los hangende grepen/banden, waarmee je het dak omlaag kan trekken, dit wordt ook op die manier aangeraden.
De gasveren staan nu vrij stevig afgesteld, waardoor je best wat kracht moet zetten om het geheel te sluiten, ik kan het aanpassen, maar ik vind hem nu wel lekker open gaan.
jan2009 schreef: ↑02 dec 2017, 12:10
Ben wel benieuwd hoe dat er in gesloten toestand uit ziet.
Zie dat er zelfs aan de bovenzijde hetzelfde profiel in zit als origineel in het dak van een T5
Ik zal zo nog wat extra foto's plaatsen van het dak als hij gesloten is.
De rand is gewoon de originele bus, de dak valt binnen de randen. Hierdoor is hij echt minimaal hoger.
Iemand vroeg mij ook naar de binnen hoogte met de slaapplank erin.
Ik heb de Multivan 7 persoon uitvoering met de drie zits achterbank en de vier losse stoelen.
Uitgaande dat ik echt goed strak rechtop ga zitten:
Achterbank:pas ik precies tussen, raak net het dak/bed.
Tussenstoelen: hou nog een paar centimeter over.
Voorstoelen: te krap, deze sluit plank ligt net wat lager dan het bed, heb stoelen die kunnen draaien, maar deze zijn niet in hoogte verstelbaar. Terwijl draaien van mij niet hoeft, dus zoek het precies andersom
Daar moet ik nog een oplossing voor zoeken (zal daar eens voor zoeken in het forum of een ander topic voor starten).
T5 Multivan .. heerlijk rijden.