Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Noorwegen Novice
Re: Noorwegen Novice
Bedankt alle , kosten zijn redelijk denk ik.
Dan heb je natuurlijk op veel kleine mooie bergweggetjes nog de privé-tol, vaak te betalen in een hokje: briefje invullen, briefje en geld in een busje:
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
En ook bij die privé tolhokjes zijn het bescheiden prijsjes is mijn ervaring.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Maar vaak wel de mooiste weggetjes!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
En weer een top tip
-
Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card en dit was anderhalf jaar geleden. We wisten dit omdat een Noor ons die weg liet rijden omdat deze zo prachtig was. We zijn al zo vaak in Noorwegen geweest en dachten echt alles wel te hebben gezien...die route was voor ons onbekend en prachtig. Zelfs begin oktober want toen waren wij er.
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Dat zal misschien de Atlanterhavsveien geweest zijn. Daar moet je ter plaatse betalen. Wij zijn er eens straal het tolhuis aan de kant van Kristansund voorbij gereden omdat we zo gewend waren aan de automatische tollen....Hanssyncro schreef: ↑10 apr 2018, 15:52 Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card
De tolgaarder kwam schreeuwend en zwaaiend zijn hokje uit, wij achteruit terug...
Laatst gewijzigd door bvddobb op 11 apr 2018, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
Bart & Marga
-
Helaas heb je het mis...daar zijn we anderhalf jaar geleden niet geweest. Ik weet niet welk wegnummer het wel moet zijn geweest...het is alleen lastig uit te leggen waar het precies was als je niet weet waar we reden.bvddobb schreef: ↑10 apr 2018, 23:28Dat zal de Atlanterhavsveien geweest zijn. Daar moet je ter plaatse betalen. Wij zijn er eens straal het tolhuis aan de kant van Kristansund voorbij gereden omdat we zo gewend waren aan de automatische tollen....Hanssyncro schreef: ↑10 apr 2018, 15:52 Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card
De tolgaarder kwam schreeuwend en zwaaiend zijn hokje uit, wij achteruit terug...
Atlantic Road kun je gewoon met cash of bankpas betalen en heb je niet je Credit Card nodig.
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Probeerde je niet gewoon onder het betalen uit te komen?bvddobb schreef: ↑10 apr 2018, 23:28Dat zal misschien de Atlanterhavsveien geweest zijn. Daar moet je ter plaatse betalen. Wij zijn er eens straal het tolhuis aan de kant van Kristansund voorbij gereden omdat we zo gewend waren aan de automatische tollen....Hanssyncro schreef: ↑10 apr 2018, 15:52 Wij hebben, ik weet zo een twee drie niet meer uit mijn hoofd, waar of welke weg het was een weg gereden waar alleen betaald kon worden met credit card
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.