Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Schoonmaak tips gevraagd
Schoonmaak tips gevraagd
Iemand nog een idee hoe ik dit weer mooi kan krijgen?
De tip schoensmeer had ik al gekregen maar misschien zijn er meer opties weetjewel?
De tip schoensmeer had ik al gekregen maar misschien zijn er meer opties weetjewel?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Schoonmaak tips gevraagd
Poorboys world trim restorer sample kit..
Daarmee zou ik het proberen..
Of eventueel met een beetje Dreft in wat lauw water..
Daarmee zou ik het proberen..
Of eventueel met een beetje Dreft in wat lauw water..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruik al jaren dit op met top koffer en bumpers spiegels alle delen van kunststof van wat je kunt bedenken vaste eenheid in me kast
En de vriendelijk groetje Frits
Bedankt voor jullie tips.
Denken jullie dat beide middelen ook de witte plekken in het kunststof zullen laten verdwijnen?
Denken jullie dat beide middelen ook de witte plekken in het kunststof zullen laten verdwijnen?
Denk het niet, is beschadigd plastic.
-
hoii,
Ik heb toevallig afgelopen week ergens iets gezien van het weer op kleur brengen van de grijze bumpers.
De beste man deed dat met een verf afbrand fohn.
wel je raam opendoen en niet te lang op een plek blijven branden, want dan krijg je brandplekken.
Dit is niet t filmpje wat ik gezien heb, maar wel t zelfde effect:
probeer t, zou ik zeggen.
Succes.
groeten, Kees
Ik heb toevallig afgelopen week ergens iets gezien van het weer op kleur brengen van de grijze bumpers.
wel je raam opendoen en niet te lang op een plek blijven branden, want dan krijg je brandplekken.
Succes.
groeten, Kees
.
VW Transporter T6 DSG met Handgas..
When nothing goes right, go left
.
VW Transporter T6 DSG met Handgas..
When nothing goes right, go left
.
Denk het wel insmeren vrij dik opbrengen aan laten laten drogen en uit vrijven haalt de kleur op .
fohn zou ik daar niet doen het momend van heet stoken en kleur verandering ( ook daar iets van ervaring ) gaat dan erg snel en zakt in zou het zelf niet doen geen weg terug het haalde de kleur wel iets op maar vervorming van structuur en keur verschillen is groot natuurlijk vrij om te proberen.
probeer het eerst met dat spul gaat het niet kun je altijd andere manieren proberen succes
En de vriendelijk groetje Frits
Wat je daarmee doet is de weekmakers naar buiten halen. Daarna wordt het alleen maar erger. Voor het eerste gezicht werkt het wel.Kees's bussie schreef: ↑12 aug 2019, 22:29 hoii,
Succes.
groeten, Kees
2,5 liter TDI BPC 208pk 2009. Groeten, Martin
Nogmaals bedankt voor jullie meedenken.
Dankzij een tip van Bob V heb ik het eerst met Brillo geprobeerd, dat had ik ook nog liggen ergens diep verstopt in de kast.
Eerst het stukje achter de handgreep alleen aan de bovenzijde geprobeerd. Zie hier het fantastische resultaat. Dus ga eerst de rest er ook mee behandelen.
Ook de instap voor een deel behandeld, daarop werkt het wel maar het gaat niet volledig weg helaas.
Dankzij een tip van Bob V heb ik het eerst met Brillo geprobeerd, dat had ik ook nog liggen ergens diep verstopt in de kast.
Eerst het stukje achter de handgreep alleen aan de bovenzijde geprobeerd. Zie hier het fantastische resultaat. Dus ga eerst de rest er ook mee behandelen.
Ook de instap voor een deel behandeld, daarop werkt het wel maar het gaat niet volledig weg helaas.
Zo dat is een aardige verandering op je deur!! Ziet er goed uit.
Hallo, ik heb polytrol gebruikt, een half jaar geleden. De bumpers zien er nog als nieuw uit.
Zie link of Google even op polytrol .
http://www.auto-krassen-weg-poetsen.nl/bumpers.html
Groetjes uit Emmerich. En wie schrijfvouten fint mag ze houden
- Multivan Generation
- Contacteer:
Is netjes geworden.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik gebruik lijnolie, een bestanddeel van owytrol.WillyB schreef: ↑15 aug 2019, 19:20 Hallo, ik heb polytrol gebruikt, een half jaar geleden. De bumpers zien er nog als nieuw uit.
Spiegelkappen, kunststof raamlijsten en handgreep achterklep behandel ik twee keer per jaar met gekookte lijnolie en ze blijven dan lang mooi zwart. Een natuurlijk product en lekker goedkoop, een halve liter kost bij de Gamma € 3,99. Daar doe je jaren mee.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Jeroen T5 204
- Contacteer:
WD40 voor de instapbak moet ook werken. Gewoon een stukje proberen.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi