150pk DSG met dubbele cabine.
Bus rijdt super en is erg stil vergeleken met mijn eerdere T6.
Gelijk wat dingen aangepakt na levering,zoals andere velgen,18" met Hankook zolen,Defa alarm,en belettering.
Komende maand hopelijk ook de tijd om te laten verlagen met B14 comfort set.
Achterdeuren nog voorzien van folie en laadruimte verder inrichten staat ook op de planning.
Bij de dealer een Wax-oil voor levering laten doen om wassen makkelijk te maken.
De audio is verbeterd qua geluid en ontvangst,de DAB valt bijna niet weg wat erg fijn is.
De CD speler is achterwege gelaten,wat jammer is.

De We Connect is een drama af en toe.VW wil dat je inlogt als gebruiker van de auto ,dat hapert
nogal eens.Het systeem geeft je dan geen toegang tot de navigatie enz.

Apple Carplay is draadloos nu,wat prettig in het gebruik is,als er verbinding gemaakt wordt,dit valt
ook nogal eens tegen.
Hopelijk dingen die in de toekomst worden opgelost.
De clima werkt nu veel beter dan in de T 6 versie,waar het te heet of te koud werd,de fan heeft nu 6 standen.
De voorzetels hebben verwarming,dit is iets wat ik nog niet heb geprobeerd.
De deuren klinken solider en sluiten makkelijker,dit kan ook aan de Highline uitvoering liggen.
Een hele lijst van verbeteringen waar ik erg blij mee ben en elke dag met plezier in de auto stap.
Lane assist is wennen,zeker een aanrader.
Parkeersensoren met de achtercamera wil je niet meer missen,super makkelijk.
De ACC met frontcollision detectie is een luxe,maakt het toch wat makkelijker in de file.

Stoelen zijn bekleed met zwart " Ecoleer",ben benieuwd of dit net zo lang meegaat als de stoffen
bekleding van VW .Ecoleer is vermalen leer met een kunststof toevoeging.
DC is er een van Snoeks,de Executive uitvoering met verstelbare zetels en hoofdsteunen.
Armleuningen zijn mooi weggewerkt wanneer opgeklapt,bank is voorzien van 2 zetels met Isofix.
In het vak boven de voorruit zit een e-call nood oproepsysteem.Hopelijk heb ik het nooit nodig.
Je kunt er blijkbaar ook de pechservice mee bellen.