Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Elektrisch systeem / Powersine Combi 1600 W hulp gevraagd

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Börker
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 nov 2016, 21:32

Elektrisch systeem / Powersine Combi 1600 W hulp gevraagd

Bericht door Börker »

Zoals ik in mijn “voorstelrondje” heb vermeld, heb ik een T5 gekocht die onder ander is ingezet bij snelheidscontroles. In de T5 zit een Powersine Combi 1600W van TBS Electronics gemonteerd.
Nu was ik eerst van plan om deze te verwijderen en te koop aan te bieden, maar nu lees ik dat deze Powersine Combi naast omvormer ook als acculader functioneert. Ik denk er nu dus over om de Powersine Combi 1600W te laten zitten. Ik zoek nu iemand in het Noorden van het land die mij de juiste aanwijzingen en adviezen kan en wil geven op het gebied van de elektrische installatie in de T5.
De T5 heeft een DEFA buitenaansluiting. Volgens mij zou dan binnen eerst een zekeringkast moeten zitten. Deze zit er niet (meer). Wel zit er een verdeeldoos waaruit een aantal vertakkingen komen. Waar deze allemaal naar toegaan is (nog) niet zichtbaar. Ik ben momenteel bezig om de beplating, tussenwand en vloer te verwijderen.
Graag zou ik één en ander laten zien aan iemand hier in de buurt die mij kan en wil adviseren over het elektrisch gedeelte. Ik woon in midden Drenthe.
Alvast bedankt.
Groet’n uut Börk
Plaats reactie