Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

gezocht voorruit T4 '95

Geen bedrijven , alleen voor de weetjewellers.
Is er na 21 dagen niet meer op gereageerd dan verdwijnt de topic.
Je moet minimaal 5 topics hebben geschreven om hier een topic te kunnen plaatsen.
Plaats reactie
freakyge

gezocht voorruit T4 '95

Bericht door freakyge »

goede dag; omdat ik mn voorruit moet verwijderen om aan t dak, tegen de sponningen aan, wat gaten dicht moet lassen ben ik alvast op zoek naar n voorruit voor mn T4 California-westfalia van 1995..
ik proberen om deze ruit er heel uit te krijgen, zit er pas goed n half jaar in, maar voor de zekerheid toch eerst maar kijken of er iemand eentje over heeft en die evt, mocht de mijne alsnog stuk gaan, wil verkopen
met vriendelijke groet;
frank :driveT4
NS88

Re: gezocht voorruit T4 '95

Bericht door NS88 »

Ik had het toevallig laatst opgezocht. Kosten rond de 100e inkoop. Even langs de locale autoglas garage gaan, daar is wel veel mogelijk voor niet te veel geld waarschijlijk:) (en al helemaal niet als je WA+ verzekerd bent:P) Ook voor het er uit halen hebben ze daar speciale tools wat de kans vergroot dat hij heel blijft
freakyge

Re: gezocht voorruit T4 '95

Bericht door freakyge »

thanks, had indd al met carglass gebeld. echter als hun (of ikzelf) de ruit eruit halen is het niet verzekerd helaas... en kost alsnog v.a.€366,- dus indd gezocht autoruitenshop, en zelf maar proberen heel eruit te krijgen incl. lijst, mocht t niet lukken dan kost t me "maar" €110,- :proost
Plaats reactie