Na al veel informatie van dit geweldige forum te hebben gevonden was ik naar mijn idee ervan verzekerd de juiste onderdelen gevonden te hebben om de achterkant van mijn multivan te verlagen. Maar helaas heb ik nu toch jullie kennis en expertise nodig.
Zo had ik verlagingsveren besteld van eibach en bij de dealer de dunste schijven gehaald.
Nu blijkt dat mijn bus al op de dunste schijf stond en er een originele VW veer met kleurcode lichtgrijs heeft. Als ik het goed heb dus de laagste fabrieks af verlaging.
Ik was in de veronderstelling (ook als ik op internet naar foto's kijk van andere te eigenaren) dat een eibach veer nog lager zou komen, echter naar plaatsing van de eibach veer staat mijn bus enkele centimeters hoger?
Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe, over het hoofd zie en misschien wel kan doen om mijn bus lager te krijgen? Is mijn bus niet zwaar genoeg beladen?
Ik hoef niet over de grond te schuren, maar wil graag nog een cm of 3 naar beneden zodat de kasten mooi gevuld staan.
Ik heb de veren naast elkaar gelegd en het zichtbare verschil in veren is ook het verschil in hoogte als ze uiteindelijk onder de bus zitten.
Wat kan ik nog doen?
Bijgevoegd verschil in veren, en een foto van de hoe de nu staat op lichtgrijze veren.

Thanks, Flip