Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Niet goed schakelen T4

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
iwan-maas
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 mar 2022, 14:55
Locatie: Amsterdam

Niet goed schakelen T4

Bericht door iwan-maas »

Hallo u allen.

Ik had net mijn T4 gekocht en zou lekker gaan rond tuffen/rijden, start ik de auto, maar stond nog in zijn versnelling, accu in 1 klap leeg en startmotor naar de knoppen (vast gesmolten ) ik ben een automaat gewend, denk ik dan maar (maar gewoon stom dus).
Maar goed vervangen door Christiaan in Vijfhuizen, hier terplekke op straat, in Amsterdam. Hulde !!!
Wil ik een week later wegrijden, gaat de schakelpook de hele auto rond (bij wijze van spreken) hoor ik iedereen hier op het forum meteen brullen:: schakel Bolletjes, nou dat dacht ik en Christiaan ook, maar we werden op het verkeerde been gezet daardoor.
Het bleken niet de bolletjes te zijn, Maar beugel 3 op de tekening en 20 en 21 waarvan de bout door de klem los was gegaan, hoe zou ik niet weten, maar goed, vast gezet en rijd weer als een tierelier....
Hoe krijg ik die tekening (die iedereen al heeft denk ik) hier op.??

:jumpklap :jumpklap :jumpklap :zwaai :zwaai voor Christiaan !!
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4770
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Niet goed schakelen T4

Bericht door Hanz »

iwan-maas schreef: 03 mei 2022, 02:48 Hoe krijg ik die tekening (die iedereen al heeft denk ik) hier op.??
Ik neem aan dat je de exploded view tekening van 7zap.com bedoelt.
Rechter muisklik op de tekening. Kies 'Afbeelding opslaan als'. Selecteer een map op je computer en sla de tekening op (eventueel met andere naam).
Voeg tekening bij als bijlage bij bericht. Hoe dat moet staat hier viewtopic.php?p=470984#p470984
En dan is dit het resultaat:
117711300.png
Op je telefoon: tekening aanklikken en vasthouden. Kies voor 'afbeelding' downloaden. Daarna zoals boven invoegen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Plaats reactie