Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Kabel highline achteruitrijcamera te kort

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
DirkvW
Berichten: 120
Lid geworden op: 31 aug 2010, 19:30

Kabel highline achteruitrijcamera te kort

Bericht door DirkvW »

Beste allemaal,

Sinds april ben ik de trotse eigenaar van een t5 uit 2011. Heerlijke auto 140pk met dsg bak.
We hebben er een rns 510 in zitten waar een originele higline achteruitrijcamera aan gekoppeld is.

Helaas heb ik sinds het plaatsen van het hefdak een probleempje wat zich niet zomaar op laat lossen.

De kabel van de achteruitrijcamera liep midden over de hemel. Dat gaat nu niet meer. Hij moet via de zijkant. Dat betekent de hij net te kort is. Echt balen. Ik dacht dat dit gemakkelijk op te lossen was maar ik kan steeds geen geschikte oplossing vinden.

Ik ben dus op zoek naar een kabel voor de highline camera met originele stekkers van ongeveer een halve meter. Langer mag natuurlijk ook maar liever geen nieuwe kabel.

Is er iemand die weet waar ik moet zoeken en of wie ik kan benaderen?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Kabel highline achteruitrijcamera te kort

Bericht door Multivan Generation »

Ik heb een kabelboom liggen van voor tot achter voor een lange wielbasis. Dus mocht je niets vinden..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
marrcel
Berichten: 322
Lid geworden op: 21 apr 2021, 14:40
Locatie: 023

Re: Kabel highline achteruitrijcamera te kort

Bericht door marrcel »

Ik heb zelf een coax kabel getrokken. Aan de kabel heb tulp pluggen gesoldeerd.
T5gp L2H1 Kombi 2012 caac 6bak, h&r 28/30 Antirolstangen, 210W solar, 220Ah agm, 2kW autotherm.
Plaats reactie