Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

navigatie systeem

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

navigatie systeem

Bericht door marcel 415 »

is er hier ook iemand die het standaard navigatiesysteem kan updaten ?hij doet het niet meer moet kaart updates geeft aan dat het via de dealer moet alleen heb ik geen stealer centen :nuts .wie o wie in het noorden des lands regio groningen drenthe kan dit eventueel fiksen?
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: navigatie systeem

Bericht door Beckontheroad »

Al een aftermarket infotainment systeem overwogen?

Altijd je kaarten up to date...
En een apparaat met nog wat extra functies..

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: navigatie systeem

Bericht door Multivan Generation »

Het standaard navigatiesysteem?
Welk systeem heb je het over?

Kijk eens op marktplaats voor kaartenupdates.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
keestdi
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 aug 2007, 08:31
Locatie: emmeloord

Re: navigatie systeem

Bericht door keestdi »

Heb Heb T5 2012 met rsn 315
Alie expres heeft iemand daar ervaring mee , heb het zelfde probleem wil mij rsn 315 updaten is een goede radio , houd de zenders goed vast . Maar een dab in een tunnel of in het bos had ik geen bereik meer met mijn pionier , en in buitenland is ook niet alles .Vandaar de vraag .
heb het gevonden
keurig een mail gehad van , RNSN softwaren navigatie west europa V12 en Firmware update 0263 naar 270 met beschrijving er bij .
keestdi
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 aug 2007, 08:31
Locatie: emmeloord

Re: navigatie systeem

Bericht door keestdi »

Heb de software geïnstalleerd alles werkt , dus als iemand de software wil overnemen , stuur ff een pb

Rsn radio 315 heb een cd met firmware en een kaartje met update navigatie .
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: navigatie systeem

Bericht door Multivan Generation »

keestdi schreef: 30 dec 2022, 09:31 Heb de software geïnstalleerd alles werkt , dus als iemand de software wil overnemen , stuur ff een pb

Rsn radio 315 heb een cd met firmware en een kaartje met update navigatie .
Mooi aanbod :toppie
Echter is het goed voor anderen om jezelf goed te verdiepen of deze firmware en update van de kaarten wel geschikt is voor jouw toestel.

Gebruik je deze firmware en of kaartenupdate op bijvoorbeeld een RNS 510 of een RNS 310 dan heb je (grote kans) dat je de boel vernacheld.
Dit lijkt mij een welkome aanvulling en op zijn plaats zijnde waarschuwing op jouw mooie aanbod.

Kaartenupdate heb ik (voor RNS510) V17 nog liggen, wil iemand dat proberen, prima :knipoog
Firmware update voor RNS510 heb ik ook nog liggen.

Zie ook:


Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
edwardfotografie
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 aug 2014, 20:11

Re: navigatie systeem

Bericht door edwardfotografie »

Beckontheroad schreef: 23 nov 2022, 18:34 Al een aftermarket infotainment systeem overwogen?

Altijd je kaarten up to date...
En een apparaat met nog wat extra functies..
Welk?
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: navigatie systeem

Bericht door Beckontheroad »

edwardfotografie schreef: 30 dec 2022, 17:01
Beckontheroad schreef: 23 nov 2022, 18:34 Al een aftermarket infotainment systeem overwogen?

Altijd je kaarten up to date...
En een apparaat met nog wat extra functies..
Welk?
Zijn er diverse, ook hier op weetjewel al eens gepasseerd
Als je Kenwood, pioneer, alpine
Kijken naar CarPlay/Apple of Google android auto.
De nieuwste gaan draadloos.



JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
keestdi
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 aug 2007, 08:31
Locatie: emmeloord

Re: navigatie systeem

Bericht door keestdi »

ik had in mijn t4 een dab radio met zoon plak antenne , in buitenland over naar fm , en in nederland , bij een viaduct of tussen de bomen viel deze uit .
ik wacht nog even tot ik goede berichten krijg over een bepaald type radio . Heb nu een 315 wel geen android maar geluid is goed , navigatie via mijn tel .
:T54LIFE
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: navigatie systeem

Bericht door Beckontheroad »

keestdi schreef: 04 feb 2023, 13:04 ik had in mijn t4 een dab radio met zoon plak antenne , in buitenland over naar fm , en in nederland , bij een viaduct of tussen de bomen viel deze uit .
ik wacht nog even tot ik goede berichten krijg over een bepaald type radio . Heb nu een 315 wel geen android maar geluid is goed , navigatie via mijn tel .
:T54LIFE
N=1

;)

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Langbeest
Berichten: 198
Lid geworden op: 07 mar 2018, 16:15

Re: navigatie systeem

Bericht door Langbeest »

keestdi schreef: 04 feb 2023, 13:04 ik had in mijn t4 een dab radio met zoon plak antenne , in buitenland over naar fm , en in nederland , bij een viaduct of tussen de bomen viel deze uit .
ik wacht nog even tot ik goede berichten krijg over een bepaald type radio . Heb nu een 315 wel geen android maar geluid is goed , navigatie via mijn tel .
:T54LIFE
Als je hier gewoon de topics leest zal je goede ervaringen lezen mbt DAB+ van bepaalde type radio's
Snap niet helemaal waarop je zit te wachten :kus
Martinusss
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2021, 18:02

Re: navigatie systeem

Bericht door Martinusss »

Multivan Generation schreef: 30 dec 2022, 10:00
keestdi schreef: 30 dec 2022, 09:31 Heb de software geïnstalleerd alles werkt , dus als iemand de software wil overnemen , stuur ff een pb

Rsn radio 315 heb een cd met firmware en een kaartje met update navigatie .
Mooi aanbod :toppie
Echter is het goed voor anderen om jezelf goed te verdiepen of deze firmware en update van de kaarten wel geschikt is voor jouw toestel.

Gebruik je deze firmware en of kaartenupdate op bijvoorbeeld een RNS 510 of een RNS 310 dan heb je (grote kans) dat je de boel vernacheld.
Dit lijkt mij een welkome aanvulling en op zijn plaats zijnde waarschuwing op jouw mooie aanbod.

Kaartenupdate heb ik (voor RNS510) V17 nog liggen, wil iemand dat proberen, prima :knipoog
Firmware update voor RNS510 heb ik ook nog liggen.

Zie ook:


Groetjes Peter
Ik heb je een PB gestuurd. Mijn T5 Cali heeft een update nodig.
:driveT5
keestdi
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 aug 2007, 08:31
Locatie: emmeloord

Re: navigatie systeem

Bericht door keestdi »

niets gezien helaas doe het nog een x
heb het nog liggen
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: navigatie systeem

Bericht door Multivan Generation »

keestdi schreef: 20 apr 2023, 11:13 niets gezien helaas doe het nog een x
heb het nog liggen
Hij had een PB naar mij gestuurd.. Dus vandaar dat jij niets ontvangen hebt. :zwaai
Ik heb hem woensdag al geantwoord, maar dat bericht blijft in de uitgaande map staan.
Dus of hij is niet online geweest in de tussentijd, of.... ?

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie