Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stukjes foam uit ventielatie openingen.

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4678
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Stukjes foam uit ventielatie openingen.

Bericht door Hanz »

Bedankt voor deze nuttige informatie. Ik ben ook aan de beurt voor deze klus nadat ongeveer 3 jaar lang het foam is weggeblazen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33692
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Stukjes foam uit ventielatie openingen.

Bericht door Multivan Generation »

StijnT4 schreef: 23 dec 2022, 09:47 Ook mijn bus uit 2002 krijgt brokken uit de roosters. Ook is hij laatst opgehouden met blazen. En rij je niet op de snelweg dan beslaan ook alle ramen van binnen. Ik ga dus binnenkort wel het dashboard eruit halen om alles weer in orde te maken. Voordat ik dat doe, zijn er nog tips waar ik op moet letten en wat er eventueel zou vervangen kunnen worden? Er is airco in de bus
Ik zou in overweging nemen om meteen de warmtewisselaar van de kachel mee te nemen en de ventilator te vervangen en eventueel de kachelweerstand. Zeker als alles open ligt.
Dan ben je gesteld voor de komende jaren.

Ook kun je, voor zo ver je dat niet hebt, een plank/plaat maken onder de rechter zijde van het dashboard om de boel wat stiller te maken in het interieur.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
StijnT4
Berichten: 252
Lid geworden op: 08 dec 2019, 19:01

Re: Stukjes foam uit ventielatie openingen.

Bericht door StijnT4 »

Multivan Generation schreef: 23 dec 2022, 15:06
StijnT4 schreef: 23 dec 2022, 09:47 Ook mijn bus uit 2002 krijgt brokken uit de roosters. Ook is hij laatst opgehouden met blazen. En rij je niet op de snelweg dan beslaan ook alle ramen van binnen. Ik ga dus binnenkort wel het dashboard eruit halen om alles weer in orde te maken. Voordat ik dat doe, zijn er nog tips waar ik op moet letten en wat er eventueel zou vervangen kunnen worden? Er is airco in de bus
Ik zou in overweging nemen om meteen de warmtewisselaar van de kachel mee te nemen en de ventilator te vervangen en eventueel de kachelweerstand. Zeker als alles open ligt.
Dan ben je gesteld voor de komende jaren.

Ook kun je, voor zo ver je dat niet hebt, een plank/plaat maken onder de rechter zijde van het dashboard om de boel wat stiller te maken in het interieur.

Groeten Peter
Top dankjewel Peter voor de tips!
Wordt een leuk klusje, heb gelukkig tijd zat.
Eerst: vw t4 1996, 1.9D zelf omgebouwd naar camper.

Nu: vw t4 2002, 2.5 TDI in aanbouw tot camper. Ingericht voor full time wonen!
Plaats reactie