Geen bedrijven , alleen voor de weetjewellers.
Is er na 21 dagen niet meer op gereageerd dan verdwijnt de topic.
Je moet minimaal 5 topics hebben geschreven om hier een topic te kunnen plaatsen.
chv schreef: ↑di jan 24, 2023 10:01
Die prijs is inderdaad laag. Zo laag dat het me verbaast dat het niet echt storm loopt met de biedingen.
Mvg,
Charles Vos
En dan zijn er nog mensen die niet realistisch bieden ook
Ik bedoel 175 euro bieden, is in mijn ogen gewoon kansloos.
Je kunt het natuurlijk proberen, maar he, heb je dan geen eigenwaarde of een realistische prijsvoorstelling denk ik dan..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
chv schreef: ↑di jan 24, 2023 10:01
Die prijs is inderdaad laag. Zo laag dat het me verbaast dat het niet echt storm loopt met de biedingen.
Mvg,
Charles Vos
En dan zijn er nog mensen die niet realistisch bieden ook
Ik bedoel 175 euro bieden, is in mijn ogen gewoon kansloos.
Je kunt het natuurlijk proberen, maar he, heb je dan geen eigenwaarde of een realistische prijsvoorstelling denk ik dan..
Net als die mensen die vragen wat is je laagste prijs...
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Ik zou nog wel even bij de verkoper navragen of het inderdaad om een VW Logo drager gaat en of hij compleet is. De drager op de eerste foto lijkt inderdaad op een originele maar die op de tweede foto is anders. Maar dit is volgens mij een geleende foto en het lijkt ook meer op een T6 dan op een T5.
Als het inderdaad een originele en goede Logo drager betreft dan zou ik direct de vraagprijs bieden en een afspraak maken om hem te bekijken/af te halen.
chv schreef: ↑di jan 24, 2023 9:49
Dat is dezelfde advertentie op MP als Jasper al tipte
Mvg,
Charles Vos
Hij is er nog steeds maar de biedingen lopen al aardig in de richting van de vraagprijs. Dus als de topic starter nog belangstelling heeft zal hij snel moeten toeslaan.
Ik snap niet dat ie nog niet is verkocht
Maar TS maakt zich minder druk over dit aanbod dan wij geloof ik, want hij reageert al een week niet meer.
Misschien het (strijd)bijltje erbij neer gegooid?
Ja, niet iedereen die iets te koop aan biedt, is een verkoper..
Ooit iemand gehad op mp, ging om een product van ca 300-400€(!l)
Verkoper had t op bieden staan, met zn 06. Ik bel m en vraag voor welk bedrag hij wil verkopen.
' nee zo werkt dat niet, u moet bieden'
En dan?
' nou dan w8 ik tot ik een goed bod heb'
Ja maar ik wil het nu kopen.
Niet dus.
Volgende dag biedt een ander t zelfde product in prima staat aan voor....3 sixpack echt Coca Cola...
Tja dat was snel besloten...
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Nou de TS was even met andere zaken bezig maar dan loop je dus in een paar dagen 2 Logo's mis... Beide drager op MP zijn verkocht. We blijven zoeken...
destrijdbijl schreef: ↑do jan 26, 2023 10:52
Nou de TS was even met andere zaken bezig maar dan loop je dus in een paar dagen 2 Logo's mis... Beide drager op MP zijn verkocht. We blijven zoeken...
Dank voor het meezoeken.
De add van Lambrechts of hoe die heet?
Die staat er nog en volgens mij nu met andere biedingsbedragen..
255€ hoogste
Wat een
JB