Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vervanging dubbele ruit

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 496
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

Re: Vervanging dubbele ruit

Bericht door arjanzevenaar »

Wat ik merk is dat je voor specifieke westfalia of Dehler of welk specifiek type dan ook op basis van de vw weetjewel dun bezaaid is. Niks ten nadele van dit prachtige forum! :jumpklap Ik krijg zelfs op specifieke westfalia vragen geen antwoord op andere camper forums. Ook niet die in Duitsland of the UK. Daarmee wil ik alleen maar aangeven dat de meerderheid van de huidige eigenaren van bijzonder originele camperbusjes hun wel geliefde object wegbrengen voor dit soort dingen.

Ik volg heel veel vloggers de laatse tijd die reizen met de camper en ik schat in dat 90% die wonen in een camper geen interesse hebben in de techniek waar ze mee rijden. Daarom ben ik ook heel blij met sommige leden op dit forum, ga zo door mensen.
Gebruikersavatar
goon326
Berichten: 184
Lid geworden op: 03 aug 2022, 10:46

Re: Vervanging dubbele ruit

Bericht door goon326 »

Hallo allemaal,

Iemand ervaring met het vervangen van de linker schuifruit in een California? Ik heb inmiddels vrij veel uitgebouwd, maar zoals het er nu naar uit ziet moet echt de hele keuken eruit om de onderste schroeven van de ruit los te krijgen klopt dit?

Rechter schuifruit inmiddels succesvol vervangen, dat stelde niet zoveel voor.

Groeten,
Gebruikersavatar
Erdem50
Berichten: 2702
Lid geworden op: 21 sep 2014, 18:18
Locatie: Limmen

Re: Vervanging dubbele ruit

Bericht door Erdem50 »

Nee dat hoeft niet! Als je de keuken deksels openzet zijn er gaten waar je precies doorheen de moeren kunt losschroeven.
T4 California Generation 2.5TDI 202pk/409nm
Bij nood 215pk/423nm 😉
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Gebruikersavatar
goon326
Berichten: 184
Lid geworden op: 03 aug 2022, 10:46

Re: Vervanging dubbele ruit

Bericht door goon326 »

Erdem50 schreef: 04 mar 2023, 08:08 Nee dat hoeft niet! Als je de keuken deksels openzet zijn er gaten waar je precies doorheen de moeren kunt losschroeven.
Dankje! Ik heb de hele avond zitten prutsen onder de keuken, had ik dit maar eerder gelezen! Maar nu wordt het erop zetten een stuk makkelijker!
Plaats reactie