Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Extra raam laten plaatsen - adresje?

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 521
Lid geworden op: 30 aug 2012, 16:38

Re: Extra raam laten plaatsen - adresje?

Bericht door Muug »

Zo,
het nieuwe Dometic-Seitz S4 zijraam is geplaatst. Niet te onderscheiden van de andere ramen, die al twintig jaren oud zijn.
Plaatsing en afwerking zijn meer dan perfect.
Pieter en Ann-Sophie zijn jonge gedreven mensen met een hart voor hun zaak. Ze hebben kennis van zaken, communiceren heel duidelijk, denken goed mee en de prijzen zijn correct. Ze zijn nog maar sinds september 2022 full-time bezig en hun planning voor 2023 zit nu al vol. Ze zijn nu 2024 aan het volplannen. :nuts
Een zéér aangename ervaring.
Ze zijn ook COP-gecertifieerd, dus ze kunnen indien nodig de nodige ombouwcertificaten leveren. Of dat in Nederland belangrijk is weet ik niet, maar wél in België.
20230406_112128.jpg
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
Gebruikersavatar
SyncRoon
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 nov 2022, 12:09
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Extra raam laten plaatsen - adresje?

Bericht door SyncRoon »

In NL wat minder belangrijk maar tegenwoordig bekijken ze wel of de ramen de juiste toelating hebben. Zelf inbouwen mag (nog). Binnenzijde ook naar wens afgewerkt?

Net nog op Destelbergen bij een kennis geweest die meer dan een half jaar moet wachten op een hefdakinbouw in zijn T6 4motion. Dak en goedkeuring van D'ieteren is er al maar de inbouwer heeft pas tegen de zomer tijd....
Groet, Ronald
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 521
Lid geworden op: 30 aug 2012, 16:38

Re: Extra raam laten plaatsen - adresje?

Bericht door Muug »

SyncRoon schreef: 06 apr 2023, 13:45Binnenzijde ook naar wens afgewerkt?
...bij een kennis geweest die meer dan een half jaar moet wachten op een hefdakinbouw ....
We hebben het geluk gehad dat het een klusje was van 1-2 dagen. Dat kon nog tussen twee andere projecten. :sjaal

Ja, het is een boomende markt. Ik had er drie of vier gecontacteerd. Enkele hadden inderdaad hele lange wachttijden, dan twee prijzen gevraagd, één factuur was "open", omdat de afwerking van de binnenzijde in regie ging gebeuren. Dat vond ik vanuit zijn standpunt wel begrijpelijk maar vanuit mijn eigen standpunt vond ik dat vervelend. lol. En zo is het dan Routegoesting geworden. Beetje vreemde naam, dat wel.

De afwerking binnenin is perfect. Alsof het er al jaren heeft gezeten. :toppie
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
Plaats reactie