Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Mijn eigen voorstellen en mijn auto's

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
arjankraaijkamp
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 apr 2023, 21:00
Locatie: Heicop

Mijn eigen voorstellen en mijn auto's

Bericht door arjankraaijkamp »

Goede dag
Ik ben arjan ben 31 jaar en woon in Hei en boeicop voor mijn beroep ben ik autolaadkraan machinist op een 85tm kraan met 36 meter mast dus stukje vrachtwagenchauffeur groot stuk kraan bediener 🤣

Altijd al auto liefhebber geweest maar niet echt merk vast
Ben begonnen met een berlingo met teveel lampje toen wat normaler een mitsubishi lancer sport toen heb ik een vw caddy mk1 project gekocht ja de eerste vw toen de lancer door een aanrijding niet meer kon rijden autootjes van 500euro gehad veel gelachen maar tijd voor wat beters en ondertussen de caddy ook al rijdent te hebben heb ik een ford focus st mk3 gekocht ondertussen met het bijhouden en onderhouden van deze twee auto miste ik het sleutelen en heeft een vriend mij overgehaald om off road 4x4 te gaan rijden dus heb ik daarvoor een suzuki vitara gekocht nu heb ik genoeg te sleutelen maar eigenlijk geen geschikte auto om de kar te trekken de ford mag geen trekhaak hebben maar heeft het wel🤫 en we nog wat zitplek en catering miste heb ik besloten om te zoeken naar een andere auto dus wel een camperbus

En nu ben ik hier inmiddels 2 weken eigenaar van een vw multivan 2.5 met 174pk uit 2004 met een nieuw neusje deze staat op camperkenteken maar mist nog de camper luxe
De bus heeft nog wat aandacht nodig de bekleding laat los en naar de eerste echte rit hadden we lekkage door het dakraam de afvoer verstopt dus plafond er uit en nu besloten om gelijk maar te beklede
In de eerst week gooide ik de deur dicht en viel het raam er uit het raam mechanische afgebroken dus maar een nieuwe er in
Ik ben er ook achter dat hij moeizaam start naar even stilstaan dus daar zit ook nog werk aan
Veder zijn er plannen om een keukentje er in te maken beter als nu want nu is het omdat het moet voor de keuring
En nog wat plannen voor het vervraaien zo als sidebars en een spliter onder de voorbumper en nog meer maar weet ik nu even niet op te noemen

Als het gelukt is hier foto's van mijn wagenpark momenteel
20230327_164809.jpg
IMG-20210620-WA0015.jpg
IMG-20230305-WA0008.jpg
Laatst gewijzigd door arjankraaijkamp op 09 apr 2023, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je type fouten ziet mijn excuses ik heb dyslexie dus kan er niks aan doen en doe mijn best om het goed te doen
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Mijn eigen voorstellen en mijn auto's

Bericht door Snautzer »

:toppie
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3674
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Mijn eigen voorstellen en mijn auto's

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Arjan. En voor problemen, of meer voor oplossingen ben je hier op het goede adres.
Wjw is haast een grote kennisbank voor T4 en T5 busjes.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Robert2021
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 aug 2021, 09:11
Locatie: Ridderkerk

Re: Mijn eigen voorstellen en mijn auto's

Bericht door Robert2021 »

Welkom op het forum Arjan.
verkocht :driveT5 Volkswagen Multivan Highline camper 2.5 174 pk automaat van 2004 ( avatar met 16"winterbanden )
Gebruikersavatar
Ar-noob
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 dec 2019, 17:53

Re: Mijn eigen voorstellen en mijn auto's

Bericht door Ar-noob »

WQelkom, maar ik mis nog een foto van je kraanwagen :adhd
arjankraaijkamp
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 apr 2023, 21:00
Locatie: Heicop

Re: Mijn eigen voorstellen en mijn auto's

Bericht door arjankraaijkamp »

Ar-noob schreef: 18 apr 2023, 12:20 WQelkom, maar ik mis nog een foto van je kraanwagen :adhd
Ja dat is een goed
Maar hier bij en foto met gelijk wat hobby werk er bij 😄 :yes
20220816_195805.jpg
Als je type fouten ziet mijn excuses ik heb dyslexie dus kan er niks aan doen en doe mijn best om het goed te doen
Plaats reactie