Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Slaapbank rugleuning gaat niet plat

VW T6 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Roest
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 aug 2021, 14:19

Re: Slaapbank rugleuning gaat niet plat

Bericht door Roest »

Multivan Generation schreef: 06 mei 2023, 15:53 multivanbank.jpg

Hierbij..
En anders hebben anderen er wellicht iets aan :knipoog
Ah wauw! Hierop is oom goed te zien dat er geen bouten horen daar waar ze zaten.

Ik doelde eigenlijk op alle binnenmaten die je nodig hebt om iets in te bouwen. Hoogte slaapbank, maximale breedte kofferbak, wielkasten etc.

Het doel is om een soort box (zoals er ook menig hele dure te koop zijn) te maken voor achterin de kofferbak. Hierin moeten de standaard campeerspullen, gereedschap, stoeltjes, tarp tentstokken in komen.
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4701
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Slaapbank rugleuning gaat niet plat

Bericht door Hanz »

Kan je toch gewoon opmeten in je eigen auto?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Slaapbank rugleuning gaat niet plat

Bericht door Multivan Generation »

linkje

Er zijn ook schuiflades voor achter de bank te koop(voor euro-boxen) , evenals opbergtassen voor tegen de achterste zijruiten.

Succes met puzzelen

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Roest
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 aug 2021, 14:19

Re: Slaapbank rugleuning gaat niet plat

Bericht door Roest »

Hanz schreef: 06 mei 2023, 19:50 Kan je toch gewoon opmeten in je eigen auto?
Zeker. Maar ik weet dat er ook een tekening is van de t5 met alle binnenmaatvoering. Stuk handiger en sneller als je deze als onderlegger hebt. Zeker als je 4 hoog woont. Vandaar
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33714
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Slaapbank rugleuning gaat niet plat

Bericht door Multivan Generation »

Roest schreef: 07 mei 2023, 08:02
Hanz schreef: 06 mei 2023, 19:50 Kan je toch gewoon opmeten in je eigen auto?
Zeker. Maar ik weet dat er ook een tekening is van de t5 met alle binnenmaatvoering. Stuk handiger en sneller als je deze als onderlegger hebt. Zeker als je 4 hoog woont. Vandaar
Die zijn er wel ja, maar die gaan uit van een lege transporter qua maatvoering en niet van een multivan. Dus helaas zelf meten.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Roest
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 aug 2021, 14:19

Re: Projectje Camper / Fietsdrager

Bericht door Roest »

Inmiddels het buitenste frame van de kast op maat gezaagd van betonplex 18mm, en inelkaar gezet.
Aankomend weekend proefkamperen met zijn vijfen. En dan rustig nadenken over de indeling van de lades.

Verder wil ik heel graag mijn losse fietsendrager die achterin de bus ligt vervangen door de originele OEM 7E0071104B.
Maar als ik het goed begrijp past deze niet op een deur met Spoiler / tailvin. Zijn er hier mensen die deze er netjes af gekregen hebben?
En klopt mijn aanname?
Plaats reactie