Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stijlkappen hefdak-multivan panelen

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
longboy
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 nov 2014, 17:02

stijlkappen hefdak-multivan panelen

Bericht door longboy »

ik plaatste dus een origineel elektrisch hefdak uit een ongevalbus op mijn T5gp. Het was wel even uitpluizen hoe dat allemaal werken moet, maar na veel gekookle en gepruts werkt alles prima. Alleen, mijn bus was een politiebus, met kartonnen zijpaneeltjes. Ik heb een setje multivan panelen gekocht om dat wat leuker aan te kleden, maar ik heb de stijlkappen niet. Maar nu bedenk ik me dat een hefdak anders is dan een multivan hemel, en de multivanpanelen zijn niet zo courant met een hefdak, toch? Maar er bestaat een uitvoering vw t5 multivan met hefdak. Ik wil graag de meest eenvoudig afgewerkte stijlkappen, grijzig, zwart mag eventueel ook, die onderaan passen op de multivan panelen en bovenaan passen met het hefdak. Is hier toevallig een ziel die weet welke daarvan de onderdeelnummers zijn?
alvast dank
Gebruikersavatar
SyncRoon
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 nov 2022, 12:09
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: stijlkappen hefdak-multivan panelen

Bericht door SyncRoon »

camper onderdelenlijst

hier wat opzoeken denk ik?
Groet, Ronald
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: stijlkappen hefdak-multivan panelen

Bericht door Angelo-anneveld »

longboy schreef: 03 mei 2023, 22:01 ik plaatste dus een origineel elektrisch hefdak uit een ongevalbus op mijn T5gp. Het was wel even uitpluizen hoe dat allemaal werken moet, maar na veel gekookle en gepruts werkt alles prima. Alleen, mijn bus was een politiebus, met kartonnen zijpaneeltjes. Ik heb een setje multivan panelen gekocht om dat wat leuker aan te kleden, maar ik heb de stijlkappen niet. Maar nu bedenk ik me dat een hefdak anders is dan een multivan hemel, en de multivanpanelen zijn niet zo courant met een hefdak, toch? Maar er bestaat een uitvoering vw t5 multivan met hefdak. Ik wil graag de meest eenvoudig afgewerkte stijlkappen, grijzig, zwart mag eventueel ook, die onderaan passen op de multivan panelen en bovenaan passen met het hefdak. Is hier toevallig een ziel die weet welke daarvan de onderdeelnummers zijn?
alvast dank

Als je een hefdak plaatst van een california kun je het beste ook deze stijlen aanhouden. Dus gordijnen rondom van een California beacht en vervolgens ook deze styl kapjes aanhouden heb je de mooiste afwerking..

Als je het simpel en snel en goedkoop wilt kan je de multivan stylen ook plaatsen dien je ze alleen zelf op maat te knippen(wat niet altijd mooi uitpakt)
gubbelsj
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 okt 2022, 11:21

Re: stijlkappen hefdak-multivan panelen

Bericht door gubbelsj »

Heb ook een donerdak gemonteerd, ben nu nog aan het uitzoeken of er relais in de kabelboom zitten onder de stoel aan de bruine en blauwe stekker, verder waarvoor dienen de twee kabeltjes net voor de plusaftakking deze zijn geelrood en een dunne bruine.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: stijlkappen hefdak-multivan panelen

Bericht door Multivan Generation »

Je kunt ook gewoon schema's downloaden ..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
gubbelsj
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 okt 2022, 11:21

Re: stijlkappen hefdak-multivan panelen

Bericht door gubbelsj »

Alles afgezocht maar kan niets vinden
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: stijlkappen hefdak-multivan panelen

Bericht door Multivan Generation »

Erwin online
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie