Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Electrische schuifdeur springt terug

vragen over de T5
Plaats reactie
Boomerxl
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 apr 2023, 00:07

Electrische schuifdeur springt terug

Bericht door Boomerxl »

Hallo weetjewellers,

Weer een vraag ;-), kom steeds beter achter de kwaaltjes en dus vragen: De electrische schuifdeur rechts (bijrijderskant, of moet ik dat links noemen) liep eigenlijk de hele tijd prima maar lijkt het de afgelopen dagen minder te gaan doen. Hij sluit tot een derde, lijkt dan niet verder te willen, stopt even en gaat dan vanzelf weer open. Als ik hem een beetje help komt hij wel door en gaat alsnog dicht. Lang leve electronica ;-). Ik heb hier gezocht maar nog niet iets gevonden. Iemand een idee? moet ik de zaak schoonmaken smeren? Ik las wel iets over een resermogelijkheid.

Andere deur doet het helemaal niet electrisch, maar dat was bekend bij koop en wordt weinig gebruikt. Gaan we ooit nog eens naar kijken.

Hartelijke groet,
Rinus
Robert2021
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 aug 2021, 09:11
Locatie: Ridderkerk

Re: Electrische schuifdeur springt terug

Bericht door Robert2021 »

En als je het knopje van sluiten vasthoud gaat hij dan wel dicht?
gaat misschien op een punt zwaarder maar met knopje ingedrukt houden overbrugt hij de sluitbeveiliging.
verkocht :driveT5 Volkswagen Multivan Highline camper 2.5 174 pk automaat van 2004 ( avatar met 16"winterbanden )
Boomerxl
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 apr 2023, 00:07

Re: Electrische schuifdeur springt terug

Bericht door Boomerxl »

Robert2021 schreef: 09 jun 2023, 19:19 En als je het knopje van sluiten vasthoud gaat hij dan wel dicht?
gaat misschien op een punt zwaarder maar met knopje ingedrukt houden overbrugt hij de sluitbeveiliging.
OK, check, ga ik proberen. Geen kans dat ik dan schuifdeurmotortje kapot draai?
Plaats reactie