Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

toch een nadaal van 20 inch 10j

vragen over de T5
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Zullen we de discussie omtrent het een en ander maar stopzetten, ben bang dat dit gaat verzanden in oeverloos heen en weer gepraat, neem nog en oliebol.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Bericht door Donald4Motion »

lekker hoor die oliebollen :klappen

Ik wil wel even weten of de TS nu gewoon die 20inch eronder houd
of dat er toch maar kleinere ondergaan?
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

een ezel stoot zich.................

Bericht door raymondo »

de 20 inch blijft gewoon voor de winter eerst effe op staal want levertijd van deze wielen zit rond de 2 maanden.... maar is gelukkignog wel te leveren washet een voorwiel dan had ik minder geluk die zijn al uit de handel genomen.....maar ja dit niet voor niets een ongelukje het is voor mij de eerst keer dat er een wiel afbreekt in 15 jaar rijbewijs en gemiddeld 75000 km perjaar met een busje dus ik ga er van uit dat me diot nooit meer gebeurt... beste wensen allemaal vast
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: toch een nadaal van 20 inch 10j

Bericht door Donald4Motion »

ja zoiets zie je inderdaad niet elke dag.
denk ook niet dat het persé aan de maat ligt hoor.

best wishes alvast :alarm

:yes
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1453
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

Re: toch een nadaal van 20 inch 10j

Bericht door m.c van den berg »

moraal is jij weer hoop geld kwijd en alle romslomp die je er om heen hebt. Maar je heb het er zelf goed van afgebracht. Lees.
je hoord het zo vaak wijk uit voor dieren en bestuurders dood enz. en het diertje leeft lang en gelukkig {en de eigenaren weten van niets}.
soms hoor ik,ja ook mijn vrouw als ze naar werk gaat :bonk :bonk onder der auto ,jammer helaas . die bomen langs de weg komen echt snel op je af als je uit wijkt.
toch een goede jaarwisseling en een voorsoepdig herstel
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
Damy

Re: toch een nadaal van 20 inch 10j

Bericht door Damy »

persoonlijk vind ik het heel sneu allemaal voor deze T5 bestuurder.
Persoonlijk vind ik 20 Inch helemaal niet mooi onder een T5 veel te grof en te opzichtig...maar het blijft sneu en zonde van het geld.
Ik heb 17 Inch dat vind ik nog kunnen misschien 18 inch maar daar houdt het echt op.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: toch een nadaal van 20 inch 10j

Bericht door raymondo »

als ik zelf zo naar de foto bij me profiel kijk vind ik 20 inch juist nog steeds klein ogen... maar ja vanwege dat ik in de bouw werk en dus vaak op een bouwterrein rijd en veel kilometers maak wil ik de stap naar 22 inch juist nog niet maken...hoewel ik dat helemaal te gek vind staan onder een t5..maar dan worden de banden helemaal plat denk ik dat ik nog vaker schade aan de wielen zal krijgen... volgende week rijd ik weer op staal.... daar ben ik pas echt ziek van....
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: toch een nadaal van 20 inch 10j

Bericht door HP Hulscher »

ik heb zelf 235/55/17/103 eronder, Ronalvelg door de dealer eronder gezet. Moet ik me zorgen maken of klopt alles met deze velg en maat? Er komen altijd allerlei termen voorbij als het over grotere maten gaat, maar ik ga er altijd maar van uit dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar je moet er toch niet aan denken dat ik uitwijk voor de eland van mijn buurman en dat mijn wielen er spontaan onderweg breken?
Afbeelding
T5-nov 2007-kwb-130pk-automaat-offroadgrey-16"Ronal-sidebars-60jr ed.
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: toch een nadaal van 20 inch 10j

Bericht door vaniac »

HP Hulscher schreef:ik heb zelf 235/55/17/103 eronder, Ronalvelg door de dealer eronder gezet. Moet ik me zorgen maken of klopt alles met deze velg en maat? Er komen altijd allerlei termen voorbij als het over grotere maten gaat, maar ik ga er altijd maar van uit dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar je moet er toch niet aan denken dat ik uitwijk voor de eland van mijn buurman en dat mijn wielen er spontaan onderweg breken?
Afbeelding
Jouw bandenmaat is een maat die ook door VW af fabriek geleverd wordt en als zodanig geschikt voor de T5. Wat de Ronalvelgen betreft: deze zullen hoogstwaarschijnlijk een Duitse Tüv-typegoedkeuring speciaal voor de T5 hebben. Dus niks om je zorgen over te maken :jumpklap :jumpklap :jumpklap
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: toch een nadaal van 20 inch 10j

Bericht door HP Hulscher »

kan ik weer rustig uitwijken. Zo jammer voor die eland anders :knipoog
T5-nov 2007-kwb-130pk-automaat-offroadgrey-16"Ronal-sidebars-60jr ed.
Plaats reactie