Mijn stelknop van de luchtregeling doet het niet meer goed. Ik kan geen lucht meer uit de middelste luchtopeningen krijgen. Er zal wel iets afgebroken of losgeschoten zijn. Nu wil ik bij de stelknop komen, hoe verwijder ik het middendeel van het dashboard. Heeft er iemand een tekening van dit deel van het dashboard
gr
Frank
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
verwijderen middendeel dashboard
Re: verwijderen middendeel dashboard
vervang het groene kabeltje maar deze zit achter op je luchtregeling. Dan is het probleem verholpen.
Pim 328 --> Ex Multivan '02 TDI nu 190 pk en 410 Nm
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Nu Passat cc 2.0 tdi 170pk Highline Full options
Bakje boven op het dashboard lostrekken. Radio of navigatie uitbouwen. Schroeven aan de bovenzijde van het middenpaneel losdraaien. Middenpaneel lostrekken. De rest wijst zich vanzelf.................
Succes ermee!!!
Succes ermee!!!
Bedankt klinkt vrij simpel. Komt zeker vaker voor
gr
Frank
gr
Frank
vandaag kabel vervangen. Lijkt op zich simpel maar moest toch wel eerst de opleiding gynaecoloog volgen. Wat een gepiel met al die kabels achter het dashboard. Maar hij zit er in, € 8,71, is niet duur voor zo'n kabel. Als ik het had laten doen was ik wel wat meer kwijt. Bij de dealer vertelden ze dat het vaak voorkomt en dat ze tegenwoordig een knop op zetten die niet 360 graden rond kan draaien dan blijft de kabel langer heel. Als hij snel weer stuk gaat doe ik dat ook maar denk ik
gr
Frank
gr
Frank
- FiReFiGHTeR1974
Goedemiddag,
Ik heb hetzelfde probleem met de stelknop voor lucht.
Heb de regelunit er uit gehad en de groene en gele kabel er af gehad.
Heb echter het idee dat de draaiknop uit elkaar geduwd is bij het draaien.
Kan dit door weerstand in de kabel komen? Zag tot waar ik het zien kan geen rare knikken.
Echter loopt de kabel ook naar een plek waar ik de bekleding niet kon verwijderen.
Althans ik heb nog niet ontdekt hoe..
Waar kan je deze kabel kopen? Dan probeer ik dat eerst voordat ik een nieuwe regelunit ga kopen.
Bedankt voor het meedenken alvast, ik ga nog ff verder zoeken.
Gert
Ik heb hetzelfde probleem met de stelknop voor lucht.
Heb de regelunit er uit gehad en de groene en gele kabel er af gehad.
Heb echter het idee dat de draaiknop uit elkaar geduwd is bij het draaien.
Kan dit door weerstand in de kabel komen? Zag tot waar ik het zien kan geen rare knikken.
Echter loopt de kabel ook naar een plek waar ik de bekleding niet kon verwijderen.
Althans ik heb nog niet ontdekt hoe..
Waar kan je deze kabel kopen? Dan probeer ik dat eerst voordat ik een nieuwe regelunit ga kopen.
Bedankt voor het meedenken alvast, ik ga nog ff verder zoeken.
Gert
T5 2.5TDI Trendline 96kW 2009
- krekwakwol
Bij de dealer denk ik, alleen zul je daarvoor naar de vaste wal moeten.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
- FiReFiGHTeR1974
Bedankt Arnold, dat kan tegenwoordig gewoon per post naar t eiland
Voor degene die dit ook gaan krijgen, hierbij een filmpje van hoe en wat. https://www.youtube.com/watch?v=irm2rEpt6-4
Het is wel een engelse uitvoering (met stuur rechts dus), maar dat maakt voor de werkwijze niet uit.
De link naar de kabel niet volgen, dan krijg je een verkeerde kabel, heb ik me door VW laten vertellen.
Ik heb nu de originele gevlochten kabel via de VW dealer, maar de massieve kan ik (en VW) niet vinden voor mijn bus.
Voor degene die dit ook gaan krijgen, hierbij een filmpje van hoe en wat. https://www.youtube.com/watch?v=irm2rEpt6-4
Het is wel een engelse uitvoering (met stuur rechts dus), maar dat maakt voor de werkwijze niet uit.
De link naar de kabel niet volgen, dan krijg je een verkeerde kabel, heb ik me door VW laten vertellen.
Ik heb nu de originele gevlochten kabel via de VW dealer, maar de massieve kan ik (en VW) niet vinden voor mijn bus.
T5 2.5TDI Trendline 96kW 2009