Hai m.c van den bergm.c van den berg schreef:ben er gisteren 02-01-2008 bij esp geweest. ik had zelf gehele rvs uitlaat besteld met middendemper en ovaal uiteinde met demper. heb een caravalle bus ,dus erg stil van binnen. maar ik miste een groot stuk van de uitlaat kwam 45 cm te kort.
en gisteren even naar Hoogezand en zeer netjes geholpen. klopte het stukje nog nog niet wat er bij hoorde dus slijpen en lassen maar, toen maar een groter stuk er bij op gezet.
Maar wilde ook 2e uitpijpen met demper ,en dat kon niet, maar ziet hier {Carl} wel twee eind pijpen met dempers
Carl hoe is dat bij jou tot stand gekomen
nou ik had ze een keer over gebeld en gemailt om dat ik dat ook wilde dus. hadden zij mijn geadviseert om drie dempers de doen om dat de 150 pk meer geluit produseren dan een 88 of 102 pk.
en dat heb ik toen dus gedaan en hij moest besteld worden toen ik daar kwam wert hij terplekke uitgepakt. die was dus speciaal gemaakt denk ik dan.
Mail naar EPS
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Fam.neijndorff@casema.nl [mailto:Fam.neijndorff@casema.nl]
Verzonden: maandag 16 juli 2007 12:30
Aan: info@uitlaten.com
Onderwerp: antwoord op uw vraag
Hieronder het resultaat van je emailformulier. Het is verstuurd door
(Fam.neijndorff@casema.nl) op Maandag, 16 Juli, 2007 om 10:29:41
---------------------------------------------------------------------------
geslacht: dhr
naam: C.M. Neijndorff
adres: ************************
pc: **********
plaats: Amersfoort
tel.avond: **********
tel.overd.: **********
vraag/opm: goedendag ik heb een vraag je,
wat kost een dubbele uitlaat voor mijn T4 caravelle 2.5 TDI 111 kw na de
katvervanger. wand die heb ik al van jullie :-)
model einddemper DTM ovaal.
mvg Carl neijndorff.
lid van weetjewel.nl
wjw nummer:948
x: 19
y: 7
Geachte mede-autoliefhebber,
Bedankt voor uw aanvraag.
Het L+R systeem zoals u dat waarschijnlijk wel kent van ander WJW leden zil
ik in uw geval niet adviseren omdat de 150 pk motor van de Caravelle nogal
wat meer geluid produceert dan de 88 en de 102 pk.
Een mooie 5 cilindergrom is leuk, maar bij de 150 pk wordt dit dan al gauw
overheersend.
Ik kan u wel een alternatief aanbieden: een RVS L+R sportuitlaat met een
middendemper én links en rechts een einddemper.
In combinatie met de katvervanger krijg je dan een lichte 5 cilindergrom
zonder hinderlijk geluid bij constante snelheden.
Ik kan u wel een alternatief aanbieden: een RVS L+R sportuitlaat met een
middendemper én links en rechts een einddemper.
In combinatie met de katvervanger krijg je dan een lichte 5 cilindergrom
zonder hinderlijk geluid bij constante snelheden.
.
Met vriendelijke groet
EPS Uitlaten
Uw uitlaat en de wet.
Tenzij anders vermeld worden sportuitlaten ontwikkeld voor optimale
prestaties voor competitie-doeleinden (circuitgebruik) rekeninghoudend met
de geluids- en optische wensen van de klant en geleverd zonder e-keur. Wij
garanderen niet dat deze uitlaten aan de geluidseisen voldoen die volgens de
typegoedkeuring voor de betreffende auto van toepassing zijn. Het gebruik
van niet goedgekeurde onderdelen op de openbare weg is formeel niet
toegestaan. De politie kan hier tegen optreden.
(Maatwerk)sportuitlaten die aan de geluidseisen -en de tegendrukeisen-
voldoen kunt u bij de RDW voor een modificatiekeuring aanbieden. Hieraan
zijn kosten verbonden.
EPS (maatwerk) sportuitlaten voldoen aan de APK eisen ten aanzien van
montage en gasdichtheid.
Informeer naar de mogelijkheden voor uw auto. Voor veel auto's kunnen wij
tegenwoordig ook maatwerk met e-keur leveren!
EPS Uitlaten BV / USA Engines BV - Nieuwe Compagnie 23 - 9605PX Kiel
Windeweer - Nederland
Tel: +31 (0)598 350 335 - Fax: +31 (0)598 320 402
Openingstijden: DINSDAG t/m zaterdag
Verkoop van 10.00 tot 17.30 - Werkplaats (op afspraak) van 08.00-17.00
http://www.uitlaten.com - http://www.usa-engines.com
Groet
Carl