Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5GP California Beach ombouw naar Coast en meer
Re: T5GP California Beach ombouw naar Coast en meer
Wij laden alleen telefoons en I-pads en dat als we slapen. Dus zwaarder is voor ons niet nodig. Als je er ook op werkt kan ik me voorstellen dat het te kort kan komen.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
- destrijdbijl
Pfff, respect!
T5 - CAAC >180pk - 4motion - camper
Lekker bezig hoor
Zitten de rails trouwens gebout op de vloer? Of ook nog gekit? En moet je voor demontage nog de tank laten zakken of iets dergelijks?
Ik zit erover te denken om in onze Beach een dubbele rail in het midden te bouwen voor een multifunctie-tafel (of keukentje), vandaar de vraag.
Zitten de rails trouwens gebout op de vloer? Of ook nog gekit? En moet je voor demontage nog de tank laten zakken of iets dergelijks?
Ik zit erover te denken om in onze Beach een dubbele rail in het midden te bouwen voor een multifunctie-tafel (of keukentje), vandaar de vraag.
De railsen zitten inderdaad gebout en moeren van onder. Gelukkig niks gekit. Alle bekledingen uitbouwen aan de onderzijde, uitlaat los en tank laten zakken.MarkV schreef: ↑20 dec 2023, 18:48 Lekker bezig hoor
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
-
MarkV schreef: ↑20 dec 2023, 18:48 Lekker bezig hoor
Bij de multivan zit deze dubbele rail vastgelast aan de rail die gebout zit mark.
Thanks, mannen!
Afgelopen weken niet heel veel kunnen doen maar wat klein werk verricht. B stijlen weer dichtbebouwd en kabelboom stoelverwarming aangesloten. Als het goed is komt vandaag het bedieningspaneel binnen en ik wacht nog op een regelapparaat van de stoelverwarming.
Het besluit is ook genomen om de buitenkant om te bouwen naar T6.1 met LED. We gaan eerst de achterkant ombouwen en later de voorkant.
En gisteren bezoek gehad van vrienden uit duitsland wat tevens mijn pakket opslag is als ik in Duitsland onderdelen koop
Het besluit is ook genomen om de buitenkant om te bouwen naar T6.1 met LED. We gaan eerst de achterkant ombouwen en later de voorkant.
En gisteren bezoek gehad van vrienden uit duitsland wat tevens mijn pakket opslag is als ik in Duitsland onderdelen koop
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Nieuwe Brandrup hoezenset in het bijpassende design en een opbergsysteem van Brandrup.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Als het goed is hebben we vanavond warme billen.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Net op tijd voor de winter!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Plan voor komend weekend. Ivm inbouw keuken en railsen heb ik aan de onderzijde van de bus alle bekledingsdelen verwijderd. Mooi moment om de boel te reinigen en dan de conserveren. Verroeste bouten etc ga ik vervangen en alles in het vet zetten. Componenten van het onderstel, subframe en remsysteem ga ik niet meenemen. Dit neem ik de volgende ronde mee als we gaan verlagen etc.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
- Multivan Generation
- Contacteer:
Mooi streven Erdem
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Werkt Perfect!
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Afgelopen weekend een flinke slag geslagen. Onderzijde schoongemaakt maar niet te grondig. De originele conserveringswax was nog heel soepel dus alles helemaal overal van ontdoen zodat het gelakte metaal overblijft vond ik geen goed idee. Het ziet er misschien niet ‘mooi’ uit maar het gaat erom dat de boel roestvrij blijft.
Je kan aan de bus goed zien dat hij weinig KMers heeft en relatief veel heeft stilgestaan. Het chassis is in perfecte staat. De uitlaat, boutjes, klemmen, draagarmen zijn verroest van het vele stilstaan en niet warm worden.
Ik heb alle verroeste bevestigingsmaterialen vervangen en alles in de wax gezet. Onderbeplating grondig gereinigd en alle delen die elkaar raken nog eens extra gewaxt.
De uitlaat en het onderstel staan er nu wel erg treurig bij
Ik wacht alleen nog op een kabelset om de zuheizer/waterstandkachel afstandsbedienbaar te maken met een App. Als dit erin zit kan de laatste afdekking eronder.
Je kan aan de bus goed zien dat hij weinig KMers heeft en relatief veel heeft stilgestaan. Het chassis is in perfecte staat. De uitlaat, boutjes, klemmen, draagarmen zijn verroest van het vele stilstaan en niet warm worden.
Ik heb alle verroeste bevestigingsmaterialen vervangen en alles in de wax gezet. Onderbeplating grondig gereinigd en alle delen die elkaar raken nog eens extra gewaxt.
De uitlaat en het onderstel staan er nu wel erg treurig bij
Ik wacht alleen nog op een kabelset om de zuheizer/waterstandkachel afstandsbedienbaar te maken met een App. Als dit erin zit kan de laatste afdekking eronder.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
.
T5GP Beach