Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

dakrail t4

vragen over de T4
Plaats reactie
tuncay
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 jan 2023, 19:05

dakrail t4

Bericht door tuncay »

hallo allemaal,
ik wil graag dakrails plaatsen op mijn t4. dakrails van een t5 of t6 kunnen die ook op een t4 gemonteerd worden ?
er zitten geen bevestigings gaten op mijn t4 dus ik neem aan dat ik ze zelf moet boren.
alvast bedankt
Gilles
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jan 2017, 17:10
Locatie: Belgie 8790 Waregem

Re: dakrail t4

Bericht door Gilles »

Hallo Tunkey
Ik ben een trouwe lezer op dit forum en bezit een T4 Multivan bouwjaar 2001.
Er liggen hier bij my 2 originele dakrails die ij niet meet gebruik. Ik weet niet hoever de afstand naar Westende (B) bedraagt voor u maar je kan ze gratis afhalen op een weekend na afspraak. Ze liggen op een camping met motorhome plaatsen en je kan er zo misschien een uitstap van maken. Interesse? Reageer
Gilles
Waregem Belgie :T44EVER :sjaal
:T44EVER :driveT4 Multivan TDI 2.5 Synchro sinds jaar 2000. 275000km. Dealer onderhouden.
tuncay
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 jan 2023, 19:05

Re: dakrail t4

Bericht door tuncay »

Gilles schreef: 22 aug 2023, 11:56 Hallo Tunkey
Ik ben een trouwe lezer op dit forum en bezit een T4 Multivan bouwjaar 2001.
Er liggen hier bij my 2 originele dakrails die ij niet meet gebruik. Ik weet niet hoever de afstand naar Westende (B) bedraagt voor u maar je kan ze gratis afhalen op een weekend na afspraak. Ze liggen op een camping met motorhome plaatsen en je kan er zo misschien een uitstap van maken. Interesse? Reageer
Gilles
Waregem Belgie :T44EVER :sjaal
heel erg bedankt voor uw aanbod maar ophalen wordt niks. weet u misschien toevallig of een dakrail van een t5 of t6 erop kan ?
Gilles
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jan 2017, 17:10
Locatie: Belgie 8790 Waregem

Re: dakrail t4

Bericht door Gilles »

turkay

we hebben geprobeerd mijn rails op een t5 te krijgen maar de dakvorm had een slechte afronding en kon niet steunen.
Sorry maar graag aangeboden.

gilles
:T44EVER :driveT4 Multivan TDI 2.5 Synchro sinds jaar 2000. 275000km. Dealer onderhouden.
egwin
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 dec 2017, 20:02

Re: dakrail t4

Bericht door egwin »

hoi Gilles,

Heb je deze dakrails toevallig nog? ik overweeg om er te plaatsen en daar een luifel aan te bevestigen.
Ik hoor het graag, Ik ben van Antwerpen.

Grtz Egwin.
Plaats reactie